Gjest Mann frustert Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei Jeg er mann 43 år og har siden påske hatt et problem med kribling og gåsehud på bena. Det hele startet da jeg falt ganske stygt på isen. Landet på hofta. Om dette fallet har noen sammenheng vet jeg ikke. Jeg kan beskrive plagene slik at jeg får kribling og gåsehud på bena når jeg drar på meg buksa, altså når buksa berører leggene. Men kribler til og med når jeg drikker kald veske. Har vært hos nevrolog. Konklusjon: "Frisk men nevrologen kjente muskelspenninger i lår.." Alle blodprøver er tatt og ingenting og utsette på de iflg fastlegen. Fastelegen erklerer meg frisk. Har forsøkt naprapat og hun sier jeg er stiv i rygg og bekken. Men jeg selv må bare inrømme at jeg er ikke sikker på hva jeg skal tro. Har vel ikke gått konstant anspent siden påske... Kriblingen er borte under trening men kommer tilbake etterpå. Venøs tilbakestrømningsproblem? Er veldig frustrert! Det som bekymrer er den kriblingen jeg får ved berøring og ved inntak at kald veske . Som sagt ved påkledning. Så mitt spørsmål til dere er om muskelspenninger kan gi slike problemer ettersom jeg selv mener dette kommer fra nervesystemet? Eller kan det være en skade fra fallet? Hilsen Frustrert 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/360210-kribling-i-bena-noen-ganger-i-armer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.