Gjest Psyk av kjærestens eks.. Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei Jeg er 37 år, og sammen med en kar som er et par år eldre. Vi har vært sammen i et par år. Han hadde en del kontakt med eksdama si da vi ble sammen. Jeg hadde mistanke, men han nektet for dette da jeg spurte. Vel, rett før sommeren kom det for en dag. -Han var vel den som hyppigst tok kontakt med henne via sms. Dette kom som slag i ansiktet på meg. At han ikke klarte å nøye seg med meg i starten, og at han i tillegg måtte lyve for meg. Jeg sliter fryktelig med dette. Det går på det psykiske hos meg. Jeg føler det er eksen han egentlig ville ha, at jeg er et greit 2. valg.. Når han er hjemme hos seg selv, og ikke sender meg sms osv.. lager jeg meg historier om at han tenker på henne, sender sms til henne osv.. vet jo at dette siste ikke er sant, men av og til blir det pyton for meg. Jeg er psykisk sliten av dette, og han blir jo også lei.. Hva skal jeg gjøre for å komme meg videre? Er desperat etter å vite mest mulig om denne dama.. og bare det å se henne på facebook er jo ille.. Og ja, dette er psykt, men jeg klarer ikke å legge fokuset på andre ting... Kan noen si meg hvordan jeg kan endre tankemønster? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/360328-psyk-av-eksen-til-kj%C3%A6resten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorry altså Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvorfor har han kontakt med x dama? Siden han nekter, så kan vel ikke grunnen være felles barn.... Han kan ha sendt henne både sms, mms, mail og ringt henne i "ny og ne". Jeg har en x som gav inntrykk at han ikke hadde kontakt med sin x. Etter hvert så visste det seg at hun hadde fått sms, mms, mail, han hadde snakket med henne på tlf. osv. Hvor mye kontakt hun tok med han aner jeg ikke, men at når hun ble samboer og kontakten ble null eller minimal så sier vel det sitt...Pass deg, sier jeg- fordi at han nekter er et dårlig tegn.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/360328-psyk-av-eksen-til-kj%C3%A6resten/#findComment-3114846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.