Gjest stopplyset Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei. Jeg har problemer med betente hårsekker på kinnet i kanten der skjeggveksten slutter. Noen ganger er det så ekstremt at det ser ut som jeg har blitt skutt i kinnet med kanon. Hele området rundt blir jo rødt. Har ikke slitt med kviser tidligere. Hovedproblemet er at de fleste anbefaler å slutte å barbere seg og heller bruke skjeggtrimmer når dette skjer, men jeg bruker alltid skjeggtrimmer, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg får det. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få en slutt på dette? Jeg bruker en spesiell ansiktssåpe nå med glykol, og det ser ut som den kan hjelpe litt. Noen som har flere forslag til løsning? Mann, 26 år, har ikke krøllete skjegg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/360336-betente-h%C3%A5rsekker-p%C3%A5-kinnet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.