Gå til innhold

Hvor lenge varer en vanlig influensa?

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret far på 52

Min sønn på 27 har vært syk i over 2 uker nå og jeg begynner å bli bekymret.Han var desverre ute i kulda på fredag og ble mye verre lørdag.Er virkelig ibux og paracet det sterkeste han kan få?

Hvordan vet man forskjellen på vanlig og svineinfluensa?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360338-hvor-lenge-varer-en-vanlig-influensa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bekymret far på 52.

Dersom han ikke har vært hos lege, så kan det være en ide med et legebesøk for å få utelukket at influensaen har gått over i f.eks. en lungebetennelse som krever behandling.

Han har vært hos lege,og bare fått beskjed om å holde sengen.

Han bruker cosylan mot hosten.Han spiser ibux og paracet som det var drops.Han har meget dårlig allmentilstand,med vondt i hode og feber.Han hoster opp slim.Han drikker mye te med honning i.

Han bruker cosylan mot hosten.Han spiser ibux og paracet som det var drops.Han har meget dårlig allmentilstand,med vondt i hode og feber.Han hoster opp slim.Han drikker mye te med honning i.

Ble det tatt blodprøver hos legen? Hvis ikke, bør han oppsøke lege på nytt. Det samme gjelder om han har blitt enda verre etter legebesøket.

Når det er sagt, så er det en del som bruker 2-3 uker på å komme seg etter influensa.

Gjest sjøstjerna

Feber på nytt igjen etter legebesøket?

Ta kontakt med legen igjen.

Annonse

Gjest Bekymref far på 52

Ble det tatt blodprøver hos legen? Hvis ikke, bør han oppsøke lege på nytt. Det samme gjelder om han har blitt enda verre etter legebesøket.

Når det er sagt, så er det en del som bruker 2-3 uker på å komme seg etter influensa.

Merkelig jeg brukte maks 10-14 dager sist gang,men det er veldig lenge siden.Noen som har noe greie på pencilin og resistente bakterier? Jeg tror jeg brukte apocillin sist gang.Når kan man bruke pencilin,og hvorfor er leger nå så restriktive?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...