Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hevet meg på nettsjekkingen,og har komt i kontakt med en hyggelig mann. Men etter som vi har snakket litt så er det eneste han snakker om at han vil komme til meg og jeg skal gi han pupp?? Kjenner for meg så er det helt feil "amme" en voksen mann... Får melding av han at han får kikk på pupp osv.. Føler ikke den mannen er helt stabil jeg? Noen med lignede erfaring? Vet ikke om jeg tørr møte han live. Når vi har snakket på tlf og på brev virker han ut til og ha mange fine sider. Men ble litt skremt av den puppe fantasien hans... Fint med seriøse tilbakemeldinger.

Gjest Elextra
Skrevet

''. Men etter som vi har snakket litt så er det eneste han snakker om at han vil komme til meg og jeg skal gi han pupp??''

Jeg ville utvilsomt skygget banen.

Skrevet

Min erfaring er at du ofte kan gange med tre. Stay away!

Skrevet

''. Men etter som vi har snakket litt så er det eneste han snakker om at han vil komme til meg og jeg skal gi han pupp??''

Jeg ville utvilsomt skygget banen.

Me too.. :-S Det MÅ finnes noe bedre enn en som penser inn på puppesutting i hver samtale....

candyqueen_83
Skrevet

Jeg hadde absolutt ikke gått videre med den mannen!

Skrevet

Gi ham pupp?

Det hørtes sært ut. En annen ting er å kysse/kose med puppene dine... Begrepet å gi pupp er forbeholdt babyer!

Ville vært meget skeptisk!

Skrevet

Det er vel relativt harmløst å ha en slik fantasi. Men å gnåle om det ved hver anledning er ikke like harmløst/normalt.

Det virker som om han mangler de normale sosiale antennene.

Tror jeg ville droppet vedkommende.

Gjest Pinuppen
Skrevet

Det finnes de som tenner på å være "baby", altså få pupp og gå i bleier. Normalt kan det vel ikke kalles, men det er da ikke den verste 'greia' man kan ha. Delen med at han maser om dette i eininga hadde vært større turn off for meg.

Skrevet

Me too.. :-S Det MÅ finnes noe bedre enn en som penser inn på puppesutting i hver samtale....

Tusen takk til alle dere som har svart :) Ja det er veldig tut off at han maser om dette feler ganger til dagen... Har bestemt meg for å ikke møte han. Jeg deler ikke den "fetisjen" men å være mamma for en voksen mann...

Gjest Uff, uff, uff og atter uff
Skrevet

Enkelt og greitt: ÆSJ

Skrevet

Det er mange rare seksuelle preferanser som er helt ufarlige, men jeg hadde pigget banen med en gang av denne.

• 4 uker senere...
Gjest Zyprexus
Skrevet

Er dette så unormalt da? Er det måten han sier det på du synes er rart? Tror det er veldig mange som liker å suge på puppen, ikke noe galt i det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...