Gå til innhold

Emetofobi

Anbefalte innlegg

Jeg har emetofobi. Sykelig redsel for å kaste opp. i dag ga jeg en persone n klem. Og snakket med vedkommende i toppen 3-4 minutter. Etterpå sa han at han hadde spydd og driti i to dager. Men var bedre nå.Men hadde ikke spist i dag.... Nå er jeg livredd for å bli syk. Og jeg analyserer: Jeg ga han en klem og snakket med han i noen få minutter.Etterpå gikk jeg og kjøpte antibac som jeg smørte på hendene mine og i ansiktet. Da jeg kom hjem pusset jeg tennene, tok en dusj, drakk en slurk med cognac og spiste 10 hele pepperkorn. Nå sitter jeg her og er drit nervøs for at jeg skal være smittet.. Når jeg pratet med han så kort tid, så skal det vel ikke ta så lang tid før jeg eventuelt finner ut om jeg er smittet....? Herregud jeg freaker ut!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360440-emetofobi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Modern77

Tror de fleste er redd for spysyka. Bare jeg hører noen har det blir jeg uggen...

Pleier å hjelpe litt å drikke cola :D

Får krysse fingra for at du ikke blir smittet da... men ikke ta sorgene på forskudd.

Det er ille å kaste opp, men det går over.

Uff, jeg slet med spying i to uker i strekk en gang, spydde hele døgnet og fikk ikke i meg en dritt. Ble så vant til å spy at det ikke gjorde meg noe lenger, var liksom oi jeg må visst spy igjen...

Vanligvis vegrer jeg meg sånn til å spy, kan være dritkvalm men ligge og vri og vrenge på meg i håp om å slippe... helt til meg bare må ugh...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360440-emetofobi/#findComment-3115604
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Tror de fleste er redd for spysyka. Bare jeg hører noen har det blir jeg uggen...

Pleier å hjelpe litt å drikke cola :D

Får krysse fingra for at du ikke blir smittet da... men ikke ta sorgene på forskudd.

Det er ille å kaste opp, men det går over.

Uff, jeg slet med spying i to uker i strekk en gang, spydde hele døgnet og fikk ikke i meg en dritt. Ble så vant til å spy at det ikke gjorde meg noe lenger, var liksom oi jeg må visst spy igjen...

Vanligvis vegrer jeg meg sånn til å spy, kan være dritkvalm men ligge og vri og vrenge på meg i håp om å slippe... helt til meg bare må ugh...

Skjønner at dette er en gammel tråd, men vil bare si at sprit fungerer dårlig på omgangssyka- Klor derimot fungerer bedre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360440-emetofobi/#findComment-3182820
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...