Gjest plaget 53-modell Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Har det siste året i perioder vært plaget med hovne/røde øyne, med tilgørende kløe, huden rundt øynene blir etterhvert helt opptørket, hoven både på øyelokket og under øynene. På en ferietur i Tyrkia blusset dette opp igjen, var hos lege og fikk foreskrevet dråper og tabletter. Jeg var helt fin i løpet av 2 dager. I tillegg til medisin skulle jeg legge is på øynene for å kjøle ned. Jeg var etter dette symptomfri i 5 mnd.Dette fikk jeg av lege i Tyrkia: Thilomide OFT sol 5 - dråper Deloday 5 mg - tabletter Hos min lege her hjemme fikk jeg foreskrevet flg. Livostin, dråper 0,5 mg Loratadin, tabl. Han mente dette skulle være det samme som jeg fikk i Tyrkia, men denne hjalp ikke. Kan du hjelpe å finne et anna alternativ for disse palgene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/360504-%C3%B8yeallergi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.