Gå til innhold

øyeallergi

Anbefalte innlegg

Gjest plaget 53-modell

Har det siste året i perioder vært plaget med hovne/røde øyne, med tilgørende kløe, huden rundt øynene blir etterhvert helt opptørket, hoven både på øyelokket og under øynene. På en ferietur i Tyrkia blusset dette opp igjen, var hos lege og fikk foreskrevet dråper og tabletter. Jeg var helt fin i løpet av 2 dager. I tillegg til medisin skulle jeg legge is på øynene for å kjøle ned. Jeg var etter dette symptomfri i 5 mnd.Dette fikk jeg av lege i Tyrkia: Thilomide OFT sol 5 - dråper Deloday 5 mg - tabletter Hos min lege her hjemme fikk jeg foreskrevet flg. Livostin, dråper 0,5 mg Loratadin, tabl. Han mente dette skulle være det samme som jeg fikk i Tyrkia, men denne hjalp ikke. Kan du hjelpe å finne et anna alternativ for disse palgene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360504-%C3%B8yeallergi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...