Gå til innhold

Gruer meg til morsdag og valentinsdag...

Anbefalte innlegg

Hehe, skjønner hva du mener, men tror en må lese litt BAK knappene, gratulasjonene og glansbildene. Kvinner som gir uttrykk for slike savn føler seg vel gjerne generelt ignorert av sin partner - antar det ikke egentlig er disse dagene det dreier seg om.

Så de klamrer seg i desperat håp om ett papirhjerte eller en kvast som visner? :P

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

10

• morsan

10

• Angustia

5

• trollemor;o)

3

Mest aktive i denne tråden

Nesten som at jeg har lyst til å bli singel bare av å lese denne sutreteksten her, hvorfor er dere kvinner så jævla detaljstyrt og opptatt av duppeditter, nips og glansbilder? Jeg spyr snart.....sorry, ikke rettet mot deg personlig;) Har bare noen sure oppstøt

Er elt enig!! Alt dette tullet med gaver på morsdag og valentinsdag, nei, klissete amerikansk tull er det.

Annonse

Gjest sjøstjerna

''Eller fortelle hva du ønsker deg til bursdagen din som er om 4 dager. Og så småprate litt om det i dagene frem til Dagen.''

*hehe* Nå minte du meg på da vi var på tur i fjor i anledning 5-årsdagen vår, jeg spanderte en overnatting på Håholmen på oss i 5-årsgave til ham. Han er helt tufs på gaver egentlig og tanken på en gave til meg hadde ikke falt ham inn engang. Så da jeg fikk en tekstmelding utpå kvelden og han spurte hvem den var fra, svarte jeg:"Det var fra en venninne som lurte på hva jeg hadde fått i 5-årsgave..." Da ble han litt flau. *hehe*

Han spurte hva jeg ønsket meg da og jeg svarte "noe som er lite og blankt og begynner på d...." Til bursdagen noen uker senere fikk jeg en liten eske... ;o) Det er vel den første _romantiske_ gaven jeg har fått på 5 bursdager og 5 juler. ;o) Men jeg får alltid flotte, praktiske gaver så jeg er jeg kjempeglad for det altså!

*he-he*

Mannfolk. :)

Men dem er nå flotte likevel.

Min mann spurte også hva jeg ønsket meg til bursdag (en rund dag). Jeg sa jeg ønsket meg et gullsmykke med øredobber som stod i stil.

Dagen kom, og han kom smilende med en STOR pakke. Jeg åpnet- og fant en bærbar PC.

Skal jeg være _helt_ ærlig så ble jeg glad og litt snurt på en gang. Det var han som ønsket meg en PC....

(jeg er veldig glad for PC'en nå- jeg bruker den jo daglig! :-) )

Gjest liker hjerter og den slags..

jeg syns du lager noe stort utav noe som egentlig ikke betyr noenting.

''jeg syns du lager noe stort utav noe som egentlig ikke betyr noenting.

''

Skjønner du ikke at dette betyr mye for meg? Ellers hadde jeg ikke kommet på å lage noe nummer av dette. Følelser er følelser....det handler ikke om gaver og glitter.

Gjest sjøstjerna

Joda, men hvis man bor sammen med noen, så bør man ha være såpass interessert i deres ve og vel, at man vet om valentinsdagen er viktig for dem, eller ei?

(Gjelder selvsagt for alt annet enn valentinsdagen også.)

Det er jo ikke selve valentinsdagen som er poenget her, men at man vet hva som er viktig for partneren, og bryr seg om vedkommende.

Med vennlig hilsen

''Joda, men hvis man bor sammen med noen, så bør man ha være såpass interessert i deres ve og vel, at man vet om valentinsdagen er viktig for dem, eller ei?''

Noen er ekstremt distre, til tross for at de vet hva valentinsdag- eller bursdag- betyr for partneren.

Folk er ulike i hva de husker. Min mann glemmer fort bursdag til alle sine søsken, foreldre, egne barn og meg. Han gjør det IKKE av manglende kjærlighet. Blir han tipset om dagen, så vil han forsøke gjøre noe av det (feks kjøpe kake, blomster, spørre om vi skal ut å spise e.l).

Gjest sjøstjerna

''jeg syns du lager noe stort utav noe som egentlig ikke betyr noenting.

''

Skjønner du ikke at dette betyr mye for meg? Ellers hadde jeg ikke kommet på å lage noe nummer av dette. Følelser er følelser....det handler ikke om gaver og glitter.

Hvordan gikk det?

Hvordan løste dere dette?

''Joda, men hvis man bor sammen med noen, så bør man ha være såpass interessert i deres ve og vel, at man vet om valentinsdagen er viktig for dem, eller ei?''

Noen er ekstremt distre, til tross for at de vet hva valentinsdag- eller bursdag- betyr for partneren.

Folk er ulike i hva de husker. Min mann glemmer fort bursdag til alle sine søsken, foreldre, egne barn og meg. Han gjør det IKKE av manglende kjærlighet. Blir han tipset om dagen, så vil han forsøke gjøre noe av det (feks kjøpe kake, blomster, spørre om vi skal ut å spise e.l).

Joda, men det er forskjell på å glemme en "tilfeldig" fødselsdag, og å glemme julaften, valentindagen og andre dager som er annonsert overalt.

Da er man så distré at man kanskje bør søke om en støttekontakt eller en annen voksenperson til hjelp! ;-)

Med vennlig hilsen

Gjest liker hjerter og den slags..

Hvordan gikk det?

Hvordan løste dere dette?

Vi ble bedt bort til middag, jeg fikk blomster og en god klem mens vedkommende hvisket i øret mitt "dette er for deg, regnet ikke med du fikk noe ekstra på hjemmefronten".

Jeg ble både paff og forbauset. Men mest glad. Min kjære og jeg hadde en samtale den kvelden.

Annonse

Gjest Hulderen

Vi ble bedt bort til middag, jeg fikk blomster og en god klem mens vedkommende hvisket i øret mitt "dette er for deg, regnet ikke med du fikk noe ekstra på hjemmefronten".

Jeg ble både paff og forbauset. Men mest glad. Min kjære og jeg hadde en samtale den kvelden.

Blir du glad over at noen sier de ikke tror du får noe på hjemmefronten? Jeg ville blitt fornærmet, gitt.

Gjest vinglepetter

Mannen din på slike dager?????????? Er du mora hans kansje!

Har du kjøpt noe til han på Valentinsdag? er ikke det gjensidig?

Vet du hva? jeg syns det er noe ordentlig tull det hele! Den Oppmerksomheten jeg ønsker...får jeg heldigvis hele året!

Joda, men det er forskjell på å glemme en "tilfeldig" fødselsdag, og å glemme julaften, valentindagen og andre dager som er annonsert overalt.

Da er man så distré at man kanskje bør søke om en støttekontakt eller en annen voksenperson til hjelp! ;-)

Med vennlig hilsen

''valentindagen og andre dager som er annonsert overalt. ''

Slik som verdens miljødag, handlefri dag, røykfri dag osv. Det kommer jo litt an på hva slags "frekvens" man er innstilt på...;-)

Hehe, skjønner hva du mener, men tror en må lese litt BAK knappene, gratulasjonene og glansbildene. Kvinner som gir uttrykk for slike savn føler seg vel gjerne generelt ignorert av sin partner - antar det ikke egentlig er disse dagene det dreier seg om.

Tror nok du treffer spikeren der, ja.

Skjønner deg godt jeg. Men regn ikke med noe sympati her. På DOL er det bare arbeiderdamer som skifter dekk på bilen selv, pusser opp stua og mener at romantikk er oppfunnet av Hollywood for å lure folk.

Og er du ikke fornøyd med at mannen faktisk husker på å pusse tenner og kle seg selv, ja så er du utakknelmlig og det er synd i ham.

*knis*

Virtuelle hjerter og blomster fra meg. :0) Jeg er tatt for gitt jeg og. Uttalt høyt til og med!

''På DOL er det bare arbeiderdamer som skifter dekk på bilen selv, pusser opp stua og mener at romantikk er oppfunnet av Hollywood for å lure folk.

Og er du ikke fornøyd med at mannen faktisk husker på å pusse tenner og kle seg selv, ja så er du utakknelmlig og det er synd i ham. ''

Gosh....

''valentindagen og andre dager som er annonsert overalt. ''

Slik som verdens miljødag, handlefri dag, røykfri dag osv. Det kommer jo litt an på hva slags "frekvens" man er innstilt på...;-)

Nå er det vel vesentlig mer "valentinsdagsnakk" enn de andre du nevnte, men det er klart det er flere dager som er merkedager.

Det handler vel også litt om å "se" den man bor sammen med, og vise at man setter pris på dem. Hvis man gjør det alle de andre dagene, så er det neppe mange som bryr seg så veldig om man forglemmer seg akkurat 14. februar. ;-)

Med vennlig hilsen

Gjest sjøstjerna

Med vennlig hilsen

Julaften glemmer han ikke.

Valertindag har verken han eller jeg noe forhold til.

Han glemmer samtlige fødselsdager om han ikke blir påmint dem.

Nei, behov for hjelp har han ikke. Folk har akseptert han for den han er, til tross for at han ikke er perfekt i å huske bursdager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...