Gå til innhold

Gruer meg til morsdag og valentinsdag...

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna

Nå er det vel vesentlig mer "valentinsdagsnakk" enn de andre du nevnte, men det er klart det er flere dager som er merkedager.

Det handler vel også litt om å "se" den man bor sammen med, og vise at man setter pris på dem. Hvis man gjør det alle de andre dagene, så er det neppe mange som bryr seg så veldig om man forglemmer seg akkurat 14. februar. ;-)

Med vennlig hilsen

''Det handler vel også litt om å "se" den man bor sammen med, og vise at man setter pris på dem''

Ja, og det er mange måter å gjøre det på. En måte å vise at man setter pris på den andre, er å vise romslighet for den andres "feil"- og heller fokusere på de fine tingene. :)

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

10

• morsan

10

• Angustia

5

• trollemor;o)

3

Mest aktive i denne tråden

Nå er det vel vesentlig mer "valentinsdagsnakk" enn de andre du nevnte, men det er klart det er flere dager som er merkedager.

Det handler vel også litt om å "se" den man bor sammen med, og vise at man setter pris på dem. Hvis man gjør det alle de andre dagene, så er det neppe mange som bryr seg så veldig om man forglemmer seg akkurat 14. februar. ;-)

Med vennlig hilsen

Vel talt!

Gjest Elextra

Mannen din på slike dager?????????? Er du mora hans kansje!

Har du kjøpt noe til han på Valentinsdag? er ikke det gjensidig?

Vet du hva? jeg syns det er noe ordentlig tull det hele! Den Oppmerksomheten jeg ønsker...får jeg heldigvis hele året!

''Den Oppmerksomheten jeg ønsker...får jeg heldigvis hele året!''

Tipper du rører ved problemstillingen nettopp her.

''Det handler vel også litt om å "se" den man bor sammen med, og vise at man setter pris på dem''

Ja, og det er mange måter å gjøre det på. En måte å vise at man setter pris på den andre, er å vise romslighet for den andres "feil"- og heller fokusere på de fine tingene. :)

Joda, og det var hennes måte å vise det på, men her var det tilfeldigvis snakk om hans måte.

Med vennlig hilsen

Gjest liker hjerter og den slags..

Blir du glad over at noen sier de ikke tror du får noe på hjemmefronten? Jeg ville blitt fornærmet, gitt.

''Jeg ville blitt fornærmet, gitt.

''

Dette er en nær venn av meg som vet litt om oss her hjemme. Jeg blir ikke fornærmet av en slik komentar, all den tid den har rot i virkeligheten.

Annonse

''jeg syns du lager noe stort utav noe som egentlig ikke betyr noenting.

''

Skjønner du ikke at dette betyr mye for meg? Ellers hadde jeg ikke kommet på å lage noe nummer av dette. Følelser er følelser....det handler ikke om gaver og glitter.

Men det handler til yvende og sist ikkeom valentinsdag og morsdag? Du savner oppmerksomhet sånn til vanlig, ikke sant?

Gjest Hulderen

''Den Oppmerksomheten jeg ønsker...får jeg heldigvis hele året!''

Tipper du rører ved problemstillingen nettopp her.

Hvis du har rett, og trådstarter savner oppmerksomhet i det daglige, så burde tråden ha handlet om det, ikke om noe så ubetydelig som Morsdag og Valentinsdag. Da ville trådstarter fått mye mer sympati, i stedet for å fremstå som barnslig og umoden.

Gjest liker hjerter og den slags..

Men det handler til yvende og sist ikkeom valentinsdag og morsdag? Du savner oppmerksomhet sånn til vanlig, ikke sant?

''Du savner oppmerksomhet sånn til vanlig, ikke sant?

''

Ja det er nok der det ligger..helt klart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...