Gå til innhold

parlodel-slutt og amming?

Anbefalte innlegg

Heia,

jeg måtte stoppe å amme og fikk parlodel av legen. Jeg tok to halve tab det første dagen, to hele dag nr og en dag nr tre. Da slutten jeg fordi situasjonen forbedret seg og jeg ville prøve å se om jeg klarte å amme. I dag (dag fem) på morgenen ammet jeg, i tro om at parlodel er ute av kroppen. Er den det? skal jeg vente litt lengre? og har det skadet babyen tro? han drakk ikke så mye, for var ikke så mye der :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360593-parlodel-slutt-og-amming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo oftere du ammer, jo fortere vil melkeproduksjonen ta seg opp igjen. Parlodel hemmer jo melkeproduksjonen, men har legen sagt at melken blir skadelig for babyen? Og nå har det til og med gått et par dager siden siste tablett, tviler på at det kan være noe igjen av medisinen nå. Jeg prøvde å google parlodel, men det sto litt forskjellige ting. Prøv å google selv!

Jo oftere du ammer, jo fortere vil melkeproduksjonen ta seg opp igjen. Parlodel hemmer jo melkeproduksjonen, men har legen sagt at melken blir skadelig for babyen? Og nå har det til og med gått et par dager siden siste tablett, tviler på at det kan være noe igjen av medisinen nå. Jeg prøvde å google parlodel, men det sto litt forskjellige ting. Prøv å google selv!

takk for svar :) Legen sa ingenting, men etter å ha googlet mye så fant jeg litt forskjellige svar...så derfor lurte jeg :) men tenker vel sånn som deg, et par dager burde holde.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...