Gå til innhold

lykkelig gift....

Anbefalte innlegg

Gjest spenning ja....

....og det har jeg tenkt å fortsette å være. I helga var jeg og min mann og mange andre på tur. Jeg traff en fyr (som var en del av gjengen) og vi dansa. Har ikke kjent slike følelser på lenge. Nesten som en elektrisitet mellom oss som blr forsterket fordi det er ulovlig.

Vi greide å snike oss til noen heftige klemmer iløpet av helga og her sitter jeg og er lykkelig.

Fikk mld av ham på facebook i dag og jeg sendte tilbake.

Det kommer aldri til å bli noe mer av dette da vi bor i forskjellige land og vi møtes kanskje ikke igjen heller.

Mulig jeg har vært utro, men jeg tar med meg dette inni samlivet vårt her hjemme og bruker det til noe positivt! Jeg elsker mannen min, men kan ikke noe for at det kom slike følelser for denne andre mannen.

Måtte bare få det ut, jeg har jo ingen andre å dele det med:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360601-lykkelig-gift/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest spenning ja....

Så lenge det ikke utvikler seg noe mer så var jo dette ganske uskyldig :-)

Det er jo umulig å utvikle dette, vi bor i to vidt forskjellige land... Vi har chattet på facebook og er nok litt forbauset over disse følelsene som slo ned begge to. Jeg går rett og slett rundt og forelsket. jaja, det går vel over.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360601-lykkelig-gift/#findComment-3118908
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...