Gå til innhold

Suge stor penis

Anbefalte innlegg

Gjest kan gutta hjelpe?

Leste innlegget om stor penis, og henger meg litt på den.

Ønsker gjerne svar fra gutta, da de nok kanskje har mest å bidra med. Uansett, han jeg er sammen med har nok noe over snittet stor penis, uten at den er blitt målt.

Men for første gang opplever jeg det problematisk å gape over og blir utrolig fort sliten og plutselig føler jeg meg litt utilstrekkelig.

Vi er ikke så veldig godt kjent ennå, så jeg antar at ting vil gå seg til noe etterhvert. Akkurat nå treffes vi ikke så ofte,slik at det nesten føles som å begynne på ny hver gang. Antar at hyppigheten vil øke noe fremover, hvis det funker mellom oss.

Vi er ikke helt der kanksje at vi prater så mye, men har oppfattet så langt at han liker noe røff sex. Det er greit nok, det kan jeg også like, men kan bli litt mye, slik at det tidvis har vært noe smertefullt for min del og har sett meg nødt til å bremse han da. Skal også sies at vi stort sett har vært alkoholpåvirket.

Jeg har prøvd å suge han, som sagt har det vært noe innkjøringsproblemer. I og med at jeg ikke har klart å ta så mye i munnen uten å brekke meg, har jeg prøvd å liksom bruke hånden og en masse spytt som en slags forlenger.

jeg har da opplevd at han dytter hånden vekk, og heller peser på og vil jeg skal ta hele med munnen, noe som pr. tid ikke er mulig. Trenger å øve meg litt på å bypasse brekningsrefleksen, men cluet er jo at en må være noe avslappet. Nå har det egentlig bare endt opp med at jeg har raspet med tennene, og det fant han ikke særlig behagelig.

Nå har jeg lest opp og ned i mente for tips her og der, og de fleste plasser står det at man bør hjelpe til med hånden. Enten har jeg gjort det feil, eller så liker han det rett og slett ikke.

Kanskje gutta kan si noe om det på generell basis? Noe input/tip?

Er klar over at det er individuelle forskjeller.

Har forsåvidt vært borti en annen også som ikke var så begeistret for at jeg brukte hånden og foretrakk at jeg bare sugde uten noen annen berøring.

Vil jo gjerne finne ut av dette, jeg liker å gjøre det, men innser at min utførelse ikke har vært helt vellykket frem til nå.

Ellers så må vi bare finne ut av det etterhvert, men som sagt, vi er ikke helt der hvor vi kan prate for mye om dette ennå..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360606-suge-stor-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kan gutta hjelpe?

Selvfølgelig må dere snakke om dette! Om dere er såpass godt kjent at dere har sex gjentatte ganger så må dere da forsyne meg være såpass at dere tør snakke om ting som ikke funker i den anledning...!

Joda, før eller siden så må vi snakke om det og det kommer nok.

Situasjonen føles bare ikke riktig til å ta opp slike ting akkurat nå. Vi har begrenset tid sammen, og det har på en måte ikke vært noe passende tidspunkt å ta dette opp. Midt under akten er ikke tiden for å gå i detaljer og ødelegge stemningen. Vi har hatt god sex også og veldig god kjemi.

Akkurat nå er vi kanskje begge litt usikre på hverandre og hvor det bærer hen. Jeg har vært litt tilbaketrukket grunnet en tidligere hendelse hvor han trakk seg vekk. Mulig det ble noe intenst for ham og vel mye emosjonelt drama.

Nå opplever jeg at han kommer tilbake til meg og ytrer mer ønske om engasjement fra min side, men trår meget varsomt og med små skritt. Føler derfor ikke dette er rett tidspunkt for å analysere og "prate ihjel" den spenningen som ligger i luften.

Vi finner nok ut av det på lengre sikt, hvis det blir noe mer ut av dette. I mellomtid tenkte jeg bare å hente inn noen råd og tips som kunne hjelpe på veien.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360606-suge-stor-penis/#findComment-3117489
Del på andre sider

Selvfølgelig må dere snakke om dette! Om dere er såpass godt kjent at dere har sex gjentatte ganger så må dere da forsyne meg være såpass at dere tør snakke om ting som ikke funker i den anledning...!

Vel hun skriver jo at de forelepig kun har hatt sex i fylla så da er det ikke gitt at de kjenner hverandre kjempegodt enda.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360606-suge-stor-penis/#findComment-3117508
Del på andre sider

Joda, før eller siden så må vi snakke om det og det kommer nok.

Situasjonen føles bare ikke riktig til å ta opp slike ting akkurat nå. Vi har begrenset tid sammen, og det har på en måte ikke vært noe passende tidspunkt å ta dette opp. Midt under akten er ikke tiden for å gå i detaljer og ødelegge stemningen. Vi har hatt god sex også og veldig god kjemi.

Akkurat nå er vi kanskje begge litt usikre på hverandre og hvor det bærer hen. Jeg har vært litt tilbaketrukket grunnet en tidligere hendelse hvor han trakk seg vekk. Mulig det ble noe intenst for ham og vel mye emosjonelt drama.

Nå opplever jeg at han kommer tilbake til meg og ytrer mer ønske om engasjement fra min side, men trår meget varsomt og med små skritt. Føler derfor ikke dette er rett tidspunkt for å analysere og "prate ihjel" den spenningen som ligger i luften.

Vi finner nok ut av det på lengre sikt, hvis det blir noe mer ut av dette. I mellomtid tenkte jeg bare å hente inn noen råd og tips som kunne hjelpe på veien.

Hvis dere har god kjemi, men du ikke vil "prate alt ihjel," kan du forsøke å bruke humor. Si noe om at han er så stor at du ikke klarer å ta hele ham, for å høre reaksjonen. Tull på en sånn måte at han skjønner at du kanskje mener det alvorlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360606-suge-stor-penis/#findComment-3117521
Del på andre sider

Gjest - Ingoen -

Signerer denne, Lillemus! Satt og tenkte akkurat det samme.

Må være veldig rart å ha sex med en person (noe av det mest personlige som finnes, for min del iallefall!), men uten å kunne virkelig _snakke_ sammen.

MEN, dette ble helt på sidelinjen av hva hun lurte på!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360606-suge-stor-penis/#findComment-3117743
Del på andre sider

Annonse

Gjest kan gutta hjelpe?

Signerer denne, Lillemus! Satt og tenkte akkurat det samme.

Må være veldig rart å ha sex med en person (noe av det mest personlige som finnes, for min del iallefall!), men uten å kunne virkelig _snakke_ sammen.

MEN, dette ble helt på sidelinjen av hva hun lurte på!

Skjønner at vi må prate da, bare ikke akkurat nå. Det er såpass ferskt og for min del iallefall, så blir det liksom litt å ødelegge øyeblikket om man skal begynne å prate for dyptgående vedr. dette.

Dette er ting som kommer etterhvert som vi blir godt kjent, vi er ennå i den fasen hvor vi ikke helt vet om det fører til noe mer. Vi har ikke pratet om følelser, personlige ting, fremtid osv ennå.

Akkurat nå vil jeg bare være hot, hente noe input/tips fra andre, så får vi ta praten underveis hvis det blir slik at vi skal fortsette å treffes. Det tar vel litt tid å tilpasse seg seksuelt også, sjelden sexen er perfekt i startfasen, man lærer å tolke hverandre osv.

Man kan liksom ikke prate under hele akten og utenfor sengen er ikke helt passende pr. nå.

Fyren er heit som fy, og det er full tenning fra begge sider. Ville bare skilte med litt "skills", da dette er en nokså ny opplevelse for meg når det kommer til størrelse. Har liksom ikke opplevd før å komme til kort.

Tenkte kanskje noen av gutta her inne kunne dele sin erfaring da, that all.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360606-suge-stor-penis/#findComment-3117962
Del på andre sider

Skjønner at vi må prate da, bare ikke akkurat nå. Det er såpass ferskt og for min del iallefall, så blir det liksom litt å ødelegge øyeblikket om man skal begynne å prate for dyptgående vedr. dette.

Dette er ting som kommer etterhvert som vi blir godt kjent, vi er ennå i den fasen hvor vi ikke helt vet om det fører til noe mer. Vi har ikke pratet om følelser, personlige ting, fremtid osv ennå.

Akkurat nå vil jeg bare være hot, hente noe input/tips fra andre, så får vi ta praten underveis hvis det blir slik at vi skal fortsette å treffes. Det tar vel litt tid å tilpasse seg seksuelt også, sjelden sexen er perfekt i startfasen, man lærer å tolke hverandre osv.

Man kan liksom ikke prate under hele akten og utenfor sengen er ikke helt passende pr. nå.

Fyren er heit som fy, og det er full tenning fra begge sider. Ville bare skilte med litt "skills", da dette er en nokså ny opplevelse for meg når det kommer til størrelse. Har liksom ikke opplevd før å komme til kort.

Tenkte kanskje noen av gutta her inne kunne dele sin erfaring da, that all.

Hvor dyptgående er en samtale om hvordan han liker best at du suger ham da?! Må man ha kjent hverandre lenge og vel før man kan spørre - "hvordan liker du det best?" og også si at "beklager, men jeg klarer ikke å holde ut så lenge for du er så stor, men vi får fortsette å øve oss så går det nok bedre etterhvert!" med et lite smil.

Det er ikke farlig det. :o) Jeg for min del vil si at det må da være mye flauere å komme etter flere mnd og spørre hvordan den andre helst vil ha det, når man tross alt kanskje har hatt sex flere titalls ganger allerede og tror man har gjort seg opp en mening om hva den andre liker. For så å finne ut at man har tatt helt feil.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360606-suge-stor-penis/#findComment-3118058
Del på andre sider

Gjest kan gutta hjelpe?

Hvor dyptgående er en samtale om hvordan han liker best at du suger ham da?! Må man ha kjent hverandre lenge og vel før man kan spørre - "hvordan liker du det best?" og også si at "beklager, men jeg klarer ikke å holde ut så lenge for du er så stor, men vi får fortsette å øve oss så går det nok bedre etterhvert!" med et lite smil.

Det er ikke farlig det. :o) Jeg for min del vil si at det må da være mye flauere å komme etter flere mnd og spørre hvordan den andre helst vil ha det, når man tross alt kanskje har hatt sex flere titalls ganger allerede og tror man har gjort seg opp en mening om hva den andre liker. For så å finne ut at man har tatt helt feil.

Takk Lillemus, det var vel ingen vei utenom :-) Fleipa litt med og det kom vel frem av dette at det ikke var helt ukjent for ham.

Anyway, nå har vi vært sammen i edru tilstand og det gikk relativt bra ble vi enig om :-) Så takk for den lille "pushen" ;.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360606-suge-stor-penis/#findComment-3121321
Del på andre sider

Takk Lillemus, det var vel ingen vei utenom :-) Fleipa litt med og det kom vel frem av dette at det ikke var helt ukjent for ham.

Anyway, nå har vi vært sammen i edru tilstand og det gikk relativt bra ble vi enig om :-) Så takk for den lille "pushen" ;.)

Så bra! :o))))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360606-suge-stor-penis/#findComment-3122192
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...