Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 30 år, som har begynt å rote og være endel med exen min.

vi var sammen for 3 år siden, og vi har hatt kjærester i mellomtiden. men vi har hatt litt av og på kontakt.

Vel saken er at det har vært endel dritt og mellom oss, men vi lovte at vi begge har lært av våre feil, og vi starter med et nytt utgangspunkt, uten å henge oss for mye opp i fortiden.

Vi har hatt kontakt i halvannen mnd, det har komt så langt at han sier han elsker meg, Men jeg er ikke helt der ennå, selv om eg er veldig glad i han.

Jeg spurte om vi ikke snart blir sammen. men da sa han at han ville vente litt.

Jeg ble jo litt lei meg, fordi jeg vil ikke være ei han har sex med og som hjelper han litt i huset osv. jeg vil noe mere.

Han er ikke 100 % slik han var da vi var sammen.

Så jeg har begynt å tenke på hva som skjer?

Er han redd for å fortelle venner og kjente at vi er sammen igjen? pga det har vært drittkasting mellom oss for lenge siden. eller elsker han meg ikke?

jeg vet han hadde ei dame som han ble sammen med 4 dager etter de møttes. men med meg så vil han ikke før det har gått flere mndr virker det som.

Han har sagt at han har aldri glemt meg, og han har alltid vært glad i meg, selv da vi ikke har hatt kontakt.

Men nå når han har muligheten til å få meg, så er det ikke så viktig alikevell?

Jeg blir usikker på hva jeg skal gjøre, for jeg blir usikker og begynner å tvile på oss.

Har noen noen gode tips om hva jeg kan gjøre, for at han skal bli mer intressert i oss? eller må jeg bare være tolmodig?

Tusen takk for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360626-usikker-p%C3%A5-om-han-mener-alvor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

’’Vi har hatt kontakt i halvannen mnd, det har komt så langt at han sier han elsker meg, Men jeg er ikke helt der ennå, selv om eg er veldig glad i han. Jeg spurte om vi ikke snart blir sammen. men da sa han at han ville vente litt.’’ Kanskje han vil vente til du "er der" du også?

''Vi har hatt kontakt i halvannen mnd, det har komt så langt at han sier han elsker meg.''

Jeg ville vært i stuss på hvilken type kjærlighet det ble referert til om fyren sa at han elsket meg, men ikke var klar til å være sammen med meg. Er ikke sikker på om det er en slik kjærlighet jeg ønsker å være gjenstand for.

mvh

Han vil vel være sikker på at det går riktig for seg denne gangen, da. Og at dere begge har lært av deres feil, ikke bare i ord.

Takk for svar.

Jeg føler inni meg at jeg elsker han og. og jeg har tenkt å si det til han nå snart.

Men jeg er så redd for at ting skal gå til helvete igjen, men så er det noe som heter, at den som intet våger, intet vinner.

Men jeg er redd for at han skal bli intressert i ei annen jente igjen, eller ei annen ex. for det har skjedd før.

Han tar lite kontakt med meg når vi ikke er med hverandre, jeg savner det.

skal jeg prøve å gi dette en sjangs?

Så prøve å gjøre det beste, ikke å tenke for mye på ka som har skjedd tidligere.

Er bare nødt til det hvis dette skal gå.

Vi har aldri klart å glemme hverandre på disse årene.

gjør jeg det rette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...