Gå til innhold

Smerter i skjeden. Redd!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym just nu...

Jeg er ei jente på 26 som de siste 3 ukene (ca.) har fått noen smerter ved samleie. Noe jeg aldri har opplevd før. Det er ikke sånn at jeg skriker av ubehag, det er både godt og vondt. Jeg har vært sammen med denne mannen (som er over gjennomsnittet stor) i 1 år nå så det skulle ikke være størrelsen hans som er problemet heller. Sex har aldri vært så deilig før som med ham, inntil nå. Jeg har googlet og googlet men blir ikke helt klok på det. Har ingen blødninger under eller etter sex og heller ingen rar utflod. Har bestillt legetime nå men slipper ikke til før om en uke. Jeg er så redd det er noe som kan føre til sterilitet, eller noe som aldri "går tilbake". Elsker sex og vil gjerne ha barn snart. Huff.......

Noen jenter/damer her som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360643-smerter-i-skjeden-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym just nu...

Da jeg ble gravid fikk jeg smerter og enkelte ganger blødninger ved sex, fordi livmormunnen ble større og mykere... Sikker på du ikke kan være gravid?

Har vært gravid en gang tidligere og hadde det ikke sånn da, så ja. Går også på pillen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...