Gjest Vinterstorm Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Takk for svarer. Det var godt å "prate" med noen som kjenner seg igjen i situasjonen. Har faktisk vurdert om jeg skal flytte ut for en stund.. Har også vurdert å ringe eller sende nekding til "bærta". Jeg blir gal av alle tankene:( Usj.. jeg vet hvordan du har det! -Blir også gal av alle tankene.. disse damene blir rett og slett en besettelse for oss...! Jeg har vurdert å ringe denne eksen hans selv, men nå har de ingen kontakt mer, bortsett fra at hun sendte ham en sms på bursdagen. Han sier han ikke har svart på denne, så jeg må tro ham på det.. Har bestemt meg for å ikke ringe. Er såpass voksen, at jeg må prøve å leve opp til det.. Hadde kjæresten min og denne eksen fortsatt hatt kontakt, hadde jeg nok ringt henne. -Men egentlig tjener vi ingen ting på det. Beste virkemiddel er å kaste gubben på dør, tror jeg. Først da skjønner de alvoret, uten å si noe i forkant... -Men fy, så bitter jeg er over at han lagret alle sms fra henne, også et år etter av vi ble sammen... DET sliter det... La meg få høre hvordan det går med deg da! -Prøv å ikke ringe, men kast heller gubben ut... da er det lettere for deg å holde ryggen rak senere.. )) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/360650-er-jeg-unormal/page/3/#findComment-3121373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.