Gå til innhold

Skjønner ingen ting

Anbefalte innlegg

Gjest litt lei meg

Kjæresten min gjorde det slutt for ca en mnd siden. Etter det har han bedt meg ut på middag, hjem til seg på flere middager, på skiturer og hjem til seg i helger og kvelder. Egentlig har vi vært nesten like mye sammen etter at det ble slutt som før det ble slutt. Forskjellen er bare at det er mer uoffisielt. Har gjort meg noen tanker om at det handler om sex, men han viser jo tydelig at han vil være sammen med meg uten at vi har sex også. Skjønner egentlig ingen ting ....

Årsaken til at det ble slutt, var at han var usikker på om vi hadde noen fremtid sammen pga stor aldersforskjell på unger osv. Han sier også at han er usikker på følelsene sine overfor meg. På tross av dette kan han likevel si at han savner meg og at det ikke bare er å skru av følelsene.

Når jeg spør om vi ikke like gjerne skulle prøve igjen, sier han at han er usikker.

Lurer litt på hva jeg skal gjøre. Veldig vanskelig å holde seg unna når jeg egentlig vil ha ham igjen. Dette vet han.

Vet ikke helt hva jeg skal foreta meg i forhold til dette :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360689-skj%C3%B8nner-ingen-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må be ham om å bestemme seg for hva han ønsker av forholdet deres. Hvis han ikke klarer å bestemme seg, må du slutte å komme springende hver gang han inviterer deg... Selv om dette er vanskelig fordi du egentlig ønsker å være sammen med ham, har du ikke fortjent å bli gående på vent bare fordi han ikke får bestemt seg. Men så lenge du kommer når han spør, fortsetter han jo med det, og trenger ikke å ta noen avgjørelse...

Kan virke som han vil ha deg sånn i tilfelle, men slippe forpliktelser. Sikkert bekvemt for ham.

Du må bestemme hvor dine grenser går. Er du villig til å være reservehjul for ham. Jeg tror din 'kravløshet' og velvilje kan få ham til å miste respekten for deg og ta deg som en selvfølge.

Du risikerer også å miste selvrespekt og selvtillit ved å finne deg i å leve på hans nåde og akutte forgodtbefinnende.

Bookworm har et godt forslag.

Altternativt kan du si at du ikke ønsker å være i et et kanskjeforhold og derfor ikke ønsker mer kontakt med ham.

mvh

Jeg er enig med de andre som har svart deg. Menn klarer fint å omgås oss damer, uten følelser involvert. Du kan si det slik, at det er greit å holde oss varme... vi kan jo være kjekke å ha..

Gjør som Bookworm sier... be ham bestemme seg innen kort kort tid. Sier han at han er usikker, trenger du forsåvidt ikke si noe, men bare holde deg unna ham fremover.. takke høflig nei til invitasjoner, uten å begrunne, si det ikke passer når han vil ta seg en tur etc. Du trenger heller ikke svare på sms fra ham umiddelbart, men la det gå timer eller mer...

La ham forstå at du er en selvstendig kvinne :o) Jeg vet dette ikke er lett, men du kan klare det! -Og kan så, om en stund, velge av hele verdens menn ;o))) -Når den tid kommer :)

Lykke til!!

Gjest Tatjana

I en sånn situasjon hadde jeg tenkt at han ønsket å holde meg på gress til noe bedre dukket opp. Det hadde jeg ikke orket, spesielt ikke hvis jeg fremdeles var glad i fyren. Et raskt, rent brudd er det beste synes jeg. Jeg hadde derfor fortalt ham at dette orker jeg ikke, avslått alle invitasjoner og prøvd alt jeg kunne for å komme meg videre i livet.

Hvis du syns det er greit å ha det slik med ham, så må du jo gjerne det selvsagt. Men jeg hadde altså ikke orket.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...