Jannis123 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg har vært en del syk de siste årene, men begynner å mistenke at det kan være hormoner i ubalanse, tenkte å bestille meg nok en lege time, men må ha noe konkret å komme med for legen mener det er bare psykisk som feiler meg. Jeg har pco, gikk på pergotime 3 mnd og ble veldig deprimert under behandlingen, men det ordnet seg etter en liten stund. Samtidig ble jeg veldig syk av influensa. Etter dette ble jeg ikke helt frisk igjen, jeg fikk panikkanfall, svimmelhet, influensa og forkjøla veldig ofte (4-5 ganger i året) veldig trøtt og klar spesielt om morgenen, enormt søtbehov etterfulgt av saltbehov, verker i muskler og ledd, psoriasis lignende utslett på fingre,tørr hud, hodepine,følese av å ha for lavt blodsukker men det er normalt(ca 5,har blodsukkerapparat) Kroppstemperatur på 36 om morgenen men stiger til 37 på kvelden, blodtrykk 120/80. Kan det være noen hormonsykdommer som gjør dette eller revmatiske sykdommer, jeg er 32 år. Takker for alle tips 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/360690-hormoner-i-ubalanse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.