Gå til innhold

Hva skal man gjøre tro?

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert..ja

Sitter her igjen! Frustrert som bare det.

Saken er at jeg har hatt et forhold til kona til min bestis, det har vart i 8 måneder. Hvorfor vil dere sikkert spørre om men jeg har ikke noe godt svar på det. det startet med bare flørting og lignende ikke noe mer før ca 6 måneder siden og til det kan jeg si at det ble full pakke.

Det har vært ei fin tid, utenom da dette er min bestis, egentlig har jeg og hun tenkt ganske likt når vi har sett på dette som naturlig greie, det vil si at vi har hatt hodet på rett plass noe jeg har tatt som en selvfølge at hun har vært ferdig med han!!. Det har vært et forhold som da bestis er på jobb så er vi sammen, og at hun har invitert meg til dem så hun fikk se meg. Ellers har vi møttes både før og etter jobb, (all den tid som gikk an å få sammen)

Så til det som frustrerer meg er at hun i hele denne perioden så har hun blitt mer og mer sikker på at det er dette hun vil satse på og har bare ventet på den rette tidspunktet, jaha tenker dere sikkert, men det har jeg ikke vært i tvil om, men det er alltids et men… det som har skjedd nå er at hun har sjansen nå, fordi nå er det kommet på bordet hva som har foregått og da skulle jo saken vært at hun forlater han. Men det skjedde ikke som jeg har blitt forespeilet, hun sitter med en skyld følelse noe jeg forstår godt, de har selvfølgelig snakka masse sammen om dette og han har på en måte trua med litt av hvert!. Han ringte meg og ville snakke med meg om dette, noe jeg gjorde, da fikk jeg høre på hva han hadde å si og samtidig fikk han svar på ting som han lurte på fra min side. Han ville også at jeg skulle holde meg unna. Men det som han sier de hadde blitt enige om stemmer ikke med det hun forteller meg, dere vil sikkert si at hun sier det motsatte bare for å blidgjøre meg, ja kanskje det! men jeg tror ikke det.

Hadde en lang samtale med henne om hva hun tenker og lignende, om jeg skulle holde meg unna og ikke ta kontakt, da hun fikk spørsmålet gikk hun nesten i skrikingen/ble lei seg, for hun sier at hun skal bare få ting til å roe seg ned, for at hun vil ut av dette forholdet som hun er i, hun mener at det ikke er noe å reparere og at når ting har fått roet seg så pakker hun sakene sine..

Dette ble sikker mye rot, men skriver mest for å tømme litt tanker

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360729-hva-skal-man-gj%C3%B8re-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du har gått i den klassiske fella. Og nå har du mista kompisen din fordi dama hans kjeda seg og ville ha litt spenning i hverdagen.

Hun kommer ikke til å forlate ham dersom han ikke kaster henne ut.

Og om hun forlater ham, eller må fordi han ikke vil, så kommer ikke forholdet til deg til å vare. Fordi du er ikke morsom mer nå som alt er avslørt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...