Gå til innhold

Er kjerringen for våt?

Gjest går greit, en kunne vært bedre

Anbefalte innlegg

Gjest går greit, en kunne vært bedre

Er en voksen mann og har aldri hatt problemer med at junior har fallt under akten.

Eg har de siste månedene vært med en herlig sexy dame.

Eg vet eg tenner på hun for rykker med engang bare hun nevner sex eller noe sier noe sexy eller berører meg på en litt frekk måte nedentil.

Men de siste gangene har junior falt under akten, den har ikkje fallt om eg har fått styre stillingene så eg kan selv styre hvordan penis stimuleres, men så snart hun f.eks sitter oppå faller den litt. blir sånn halvfeit.

Eg tror hun er for våt, i starten av samleiet funker det bra, men når vi har holdt på en stund så kjenner eg mindre og mindre og når eg deretter har kjent med fingrene inne i hun er hun kliss blaut.

Noen andre som har hatt noen problemer med at junior har fallt pga damen er for våt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360807-er-kjerringen-for-v%C3%A5t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så du går få snauhogst? Vel - jeg synes det er et komplisert spørmål. Kommer litt an på skogen, marken, omgivelsene og skogforvalteren.

Jeg har funnet ut at full snauhogst er å foretrekke. Jeg finner også litt glede i å være med å jobbe i skauen til tider.

Det er ikke slik at det MÅ være sånn, men når det ikke er ryddet i det hele tatt slik at kratt og kjerr blir ufremkommelig, så er det litt turn-off!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...