Gå til innhold

gynekolog i oslo området

Anbefalte innlegg

Gjest usikker og vil ha barn

Vi har nettopp flyttet til oslo igjen og her om dagen fikk jeg påminnelse i posten fra kreftregisteret om at det er over tre år siden sist jeg tok celleprøve så da bør jeg vel egentlig få gjort det.. i tillegg har vi nå prøvd å få barn siden mai uten hell, eneste som har endret seg etter at jeg kuttet ppiller i april er at mensen som var stabil med syklus på 30dager fra mai-november nå har begynt å ha sykluser fra 25-40 dager så det er vel kanskje på tide å finne seg en gynekolog å finne ut hva som skjer...

men hvem skal jeg velge? er det noen som har en å anbefale, helst en som har vanlig egenandel..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360849-gynekolog-i-oslo-omr%C3%A5det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør vel starte med å få deg en fastlege hvis du ikke allerede har det. Fastlegen kan ta celleprøve og evt. henvise deg til gynekolog for å utrede barnløsheten. Jeg er ganske sikker på at du trenger henvisning for å få gyn. til vanlig "egenandelspris". Ellers er det plenty med gynekologer. Når du har henvisning, er det bare å ringe rundt og høre hvem som har kommunal avtale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...