Castle1365381406 Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Hei. Jeg er ei jente på 20 år (fyller 21 i september), og er 156 eller 157 cm .. Jeg har alltid hatt store komplekser for høyden min. Jeg har villet ta HGH (veksthormoner) eller hva som måtte funke for meg for å bli høyere. Jeg har blitt fortalt at jeg må vente til jeg er fyllt utvokst. Jeg er nå 20 år og tenker at det er på tide å snakke med en lege nå. Er det trygt å ta HGH? Hvor mange cm kan jeg bli høyere? Hvor mye koster HGH og hvordan får jeg tak i det? Skal jeg snakke med fastlegen min? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Min datter er på din høyde, og får masse oppmersomhet (positivt) pga det;) Veldig mange menn liker petite kvinner, så hvorfor ønsker du å bli høyere? Og hvor mye høyere kan du bli av HGH? Skulle ønske at du ble lykkelig slik du er skapt, men det er min mening;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.