Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg merker, når jeg ser på vakre jenter, at pungen trekker seg sammen. Det betyr normalt sett at man er "kåt", slik jeg ser det og ikke unormalt på noen som helst måte.

Men så merker jeg at den samme reaksjonen skjer når jeg drikker kaffe(!!), og da blir jeg litt usikker.

Hva er hva, og hvorfor skjer dette også når man ikke ser noen man tenner på? Er det slik at man er "kåt" 24 timer i døgnet automatisk, eller det noe i kaffen som gjør at jeg opplever tilsvarende reaksjon?

Jeg får ikke ereksjon, men kjenner at pungen trekker seg sammen. Så hvorfor skjer dette når jeg drikker kaffe?

Er det koffinet som gjør at man føler seg "kåt og klar"??

Trenger man å være "kåt" for at pungen skal trekke seg sammen, eller lever den et eget liv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360871-n%C3%A5r-pungen-trekker-seg-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...