Gjest rebjoh Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hei. Jeg er en jente på 18 år. Jeg har lenge hatt angst mot hiv, jeg har hatt alvorlig stress og angst problemer pga dette. Jeg har tatt 2 tester og begge var negative. Dette roer meg så klart ned et par hakk, men plager meg forsatt i hverdagen. Jeg hadde for 6 uker siden ubeskyttet sex ( i Norge), jeg er fult klar over at det er forferdelig uansvarlig når jeg vet jeg sliter med disse angst problemene. Etter 2 uker, fikk jeg streptokokker, det viste ikke halsbetennelse fra tester i halsen, men crp var høy. Jeg fikk pencilin, og jeg var frisk etter 3 dager. Kan dette være symptomer? Jeg er helt ifra meg, jeg er så sint på meg selv. Og her sitter jeg igjen med en tung stein i magen og er liv redd for at jeg er blitt smittet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361033-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.