Gå til innhold

hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en jente på 18 år. Jeg har lenge hatt angst mot hiv, jeg har hatt alvorlig stress og angst problemer pga dette. Jeg har tatt 2 tester og begge var negative. Dette roer meg så klart ned et par hakk, men plager meg forsatt i hverdagen. Jeg hadde for 6 uker siden ubeskyttet sex ( i Norge), jeg er fult klar over at det er forferdelig uansvarlig når jeg vet jeg sliter med disse angst problemene. Etter 2 uker, fikk jeg streptokokker, det viste ikke halsbetennelse fra tester i halsen, men crp var høy. Jeg fikk pencilin, og jeg var frisk etter 3 dager. Kan dette være symptomer? Jeg er helt ifra meg, jeg er så sint på meg selv. Og her sitter jeg igjen med en tung stein i magen og er liv redd for at jeg er blitt smittet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361033-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...