Gjest ble litt engstelig Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Jeg pleier aldri å få blødning mellom menstruasjonen. Vet jeg hadde det en gang da jeg var 25 år. Til min forskrekkelse hadde jeg en liten blødning i dag. Tror jeg har eggløsning da jeg hadde en del blank utflod i går. Kan en sånn plutselig få en liten blødning ved eggløsning eller kan det være noe galt? Kvinne 40 år 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Tja det kan være flere årsaker til det: Du kan ha fått en rift Det kan være festeblødninger Du kan ha surret med p-pillene (dersom du tar det), og da kan man begynne å blø Tror uansett ikke det er noe farlig Men vedvarer det ville jeg oppsøkt lege. 0 Siter
frosken Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Det er ikke uvanlig å få en slik mellomblødning :-) 0 Siter
Gjest ble litt ensgtelig Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Det er ikke uvanlig å få en slik mellomblødning :-) Takk for svar og godt å lese at det ikke er uvanlig. Jeg bare syns det var litt rart da det er 15 år siden sist jeg opplevde dette. Den gangen kom det også helt uventet. 0 Siter
Axcia Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Det er ikke uvanlig. Var det friskt rødt, eller mørkt gammelt? 0 Siter
Gjest ble litt engstelig Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Det er ikke uvanlig. Var det friskt rødt, eller mørkt gammelt? Det var en liten frisk blødning. 0 Siter
Axcia Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Det var en liten frisk blødning. Ufarlig. 0 Siter
Gjest ble litt engstelig Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Ufarlig. Godt å lese. Var på toalettet igjen nå og da kom det en del blank utflod som jeg tror er eggløsning. Dette hadde jeg også i går. Nå var det ikke noe blod. Men det har vel kanskje en sammenheng? 0 Siter
Axcia Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Godt å lese. Var på toalettet igjen nå og da kom det en del blank utflod som jeg tror er eggløsning. Dette hadde jeg også i går. Nå var det ikke noe blod. Men det har vel kanskje en sammenheng? Ja, det tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.