Gjest engangs tilfelle Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har gjort en ting jeg sikkert får masse pepper for. Jeg forelsket men i en annen mann som er bare så helt fantastisk. Tenkte først at dette ble bare et engangs tilfelle. Vi holdt på i ca 10 måneder helt til mannen min fant utav det. jeg valgte da etter mye om og men å prøve å få det til å fungere for meg og mannen min, men sitter med masse tanker her. I den periode jeg holdt på med den andre hadde jeg det helt fantastisk, så enormt bra vi fant på ting som jeg kunne bare drømme at mannen min og jeg skulle finne på. Det som er, er at jeg ikke helt vet om jeg har gjort det rett at jeg prøver med min mann, det skal jo litt til å få det til å fungere skikkelig igjen, jeg prøver jo på en måte. Er det noen som har vært i gjennom dette? Det som jeg har problemer med er at jeg faktisk ikke har dårlig samvittighet overfor mannen min, i den perioden med han andre hadde jeg tanker som at jeg ikke var utro mot mannen min men han andre når jeg holdt på med mannen min. hadde tanker at mannen min skulle bare dra eller at han faktisk døde, og jeg bare følte meg lettet på tanken. Da jeg fortalte han andre dette at dette hva kommet opp, at mannen min har funnet ut dette, sa han at han ville at jeg skulle forlate mannen min, og at han ville også at jeg skulle få prøve igjen for å se om det kunne ordnes med meg og mannen min vis det er det jeg ville. Det han gjorde da, er at han trekker seg bort fra meg, blir kald noe jeg ikke helt forstår, hvorfor? Ikke vil han snakke vis jeg ikke snakker først. Vil ikke at han skal bli borte. Har dere noen tanker på dette? Vet ikke hva jeg skal gjøre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361074-har-gjort-en-ting-jeg-sikkert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Han andre holder seg i bakgrunnen for at du skal få ro til å finne ut om du vil tilbake til mannen din eller ikke. Når man holder på sånn som du gjør nå, så har du ikke de rette følelsene for mannen din. Du må finne ut om du virkelig vil prøve å få ekteskapet til å fungere, eller om du mener toget har gått. Så må du gi mannen din beskjed, så han får gått videre med sitt liv. Du kan ikke holde på sånn og ri to hester! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361074-har-gjort-en-ting-jeg-sikkert/#findComment-3123210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det virker ikke som du har følelser for mannen din mer, men at du er redd for å være alene? Hvis du ikke får ham du elsker, så tar du mannen din? Jeg synes det er smart av han andre å holde seg unna slik at du får tatt en avgjørelse. Det er ikke særlig smart å hoppe rett inn i et nytt forhold.. Finn ut om du foretrekker mannen din eller å være singel, så tar du valget ut fra det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361074-har-gjort-en-ting-jeg-sikkert/#findComment-3123481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engangs tilfelle Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nei jeg trodde jeg ikke hadde mer følelser for mannen min lengre, men etter masse snakking om alt som jeg mente manglet i forholdet vårt kom jeg til at jeg er villig til å prøve å ordne opp, mannen min vil ikke at dette forholdet skal ta slutt uten å prøve å få dette til å fungere igjen. Føler at jeg må prøve, men hvor lenge vet jeg ikke. Det skal sies at mannen min prøver på å gjøre meg fornøyd, men tenker på hvor lenge dette vil dette vare. Han andre holder seg i bakgrunnen noe jeg forstår, men samtidig savner jeg det han ga meg. Tror dere at jeg klarer å ordne opp med mannen min, eller tror dere at jeg kommer til å tenke alt for mye på at jeg egentlig skulle bare ha gått ut av dette? Som dere sikkert forstår har jeg mye tanker jeg ikke klarer å legge vekk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361074-har-gjort-en-ting-jeg-sikkert/#findComment-3124112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.