Gå til innhold

Prater dere slik til hverandre??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tatjana

Han var utro. Han skylder på deg. Han er sint på deg. Han legger seg ikke flat for å få tilgivelse, men venter at du skal godta og akseptere og holde kjeft.

Kast ham ut. Ring låsesemden når han er på jobb, skift lås og sett sakene hans på trappa.

Annonse

Vet du, han respekterer deg ikke. Han vet han har gjort noe "galt" overfor deg, men manipulerer deg til å påta deg skyld..

Denne mannen er hverken glad i deg eller respekterer deg.

Jeg synes du skal ta deg tunge skrittet og komme deg ut.. Før eller siden vil han være utro mot deg igjen, og også dumpe deg til fordel for noen andre..

Tro meg, jeg vet hva jeg snakker om..

Du fortjener ikke mer av dette :o)

Lykke til i valgene dine!

Klem

Du har blitt tiggeren i dette forholdet. Han guden som kan gjøre nøyaktig hva som passer ham.

Han krever rett til å såre deg og svikte deg på det groveste, for så å æreskjelle deg og si at du ødelegger hans liv når du forsøker å holde ham ansvarlig.

Tok du ham i nåde alt for rask og lett etter utroskapen? Ente du opp med å trygle ham?

Slik du beskriver dette tyder det meste på at mannen tar deg som en selvfølge, mangler et absolutt minstemål av respekt for deg. Sannsynligvis vil han ikke ta fem flate øre for å være utro igjen og legge skylden på din "skrekkelige" personlighet.

Hva vil det koste deg å bryte nå? Hva vil det koste å vente med å bryte til han har rasert det meste av din selvrespekt?

mvh

Annonse

Frøkenbekymra

Han var utro. Han skylder på deg. Han er sint på deg. Han legger seg ikke flat for å få tilgivelse, men venter at du skal godta og akseptere og holde kjeft.

Kast ham ut. Ring låsesemden når han er på jobb, skift lås og sett sakene hans på trappa.

Eksen min kalte meg fitte og hore og div ting. Ødela forholdet og jeg hoødt på å flytte. Da ble det slutt på tullet, men fra min side var forholdet over. Jeg flyttet til slutt likevel :-)

Gjest Gruble gruble!!

Du har blitt tiggeren i dette forholdet. Han guden som kan gjøre nøyaktig hva som passer ham.

Han krever rett til å såre deg og svikte deg på det groveste, for så å æreskjelle deg og si at du ødelegger hans liv når du forsøker å holde ham ansvarlig.

Tok du ham i nåde alt for rask og lett etter utroskapen? Ente du opp med å trygle ham?

Slik du beskriver dette tyder det meste på at mannen tar deg som en selvfølge, mangler et absolutt minstemål av respekt for deg. Sannsynligvis vil han ikke ta fem flate øre for å være utro igjen og legge skylden på din "skrekkelige" personlighet.

Hva vil det koste deg å bryte nå? Hva vil det koste å vente med å bryte til han har rasert det meste av din selvrespekt?

mvh

Godt sagt....

Føler at jeg snart ikke har noe selvrespekt og selvtillit igjen.... Noe som jeg egentlig er proppfull av....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...