Gå til innhold

Trenger hjelp til å bestemme meg

Anbefalte innlegg

Gjest chicken man

Eg trenger hjelp pga er så feig for å ikkje tørre å satse.

Saken er den at eg har holdt på en med en jente i noen måneder no.

Hun kom ut ifra ett forhold i sommer, der hun var helt knust. I starten når vi begynte var hun veldig frem og tilbake med å vise hva hun ville med meg (noe som er forståelig), vi hadde ikkje sex, men mye flørting på sms og når vi var med hverandre. Veninnene hennes sa også at eg var rebounden hennes osv til meg. Når eg konfontrerte hun med dette blei hun sur og irritert og sa at eg heller skulle høre på hun. Vi har alltid vært ærlige med hverandre og hun har vist med flere anledninger at hun er til å stole på. Hun har fortalt meg ting hun overhodet ikkje behøver å fortelle men som hun har fortalt for at det ikkje skal være noen løgner eller noe ufortalt mellom oss..

Rundt juletider begynte hun å åpne seg helt opp for meg og begynte å spørre om hva eg ville med dette.

Spm mitt er vel hvor fort dere tror det går an å forelske seg igjen slik at vedkommende virkelig vil inn i ett seriøst forhold? Hvor lang tid har dere brukt før dere har følt dere klar?

Eg hater å være så feig, egentlig så tror eg jo at hun virkelig mener alt hun sier til meg og at hun er klar for å satse med meg, men vil bare med det lille eg skriver her kanskje få noen tilbake melldinger på spm mitt ihvertfall..

Eg vil bare legge til at eg synst hun er helt fantastisk og kanskje det er derfor eg er så redd for å starte noe seriøst med henne med tanke på at hun kom ut ifra forholdet for ett halvt år siden..

takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361137-trenger-hjelp-til-%C3%A5-bestemme-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest je e gla

Jeg vil fortelle deg min historie. Jeg kom ut av et forhold hvor jeg trodde eksen var mannen i mitt liv, og jeg var sønderknust. Jeg havnet i et forhold så alt for tidlig i forhold til hva jeg skulle ha gjort. Selv om forholdet ikke ble offisielt før etter ei god stund vi hadde vært sammen, og kjæresten min syntes nok det var svært vanskelig, spesielt siden jeg sammenlignet ham med eksen.

Men det jeg vil si, han har har vært fantastisk tålmodig med meg, og nå skal vi gifte oss om etpar måneder. Dette er faktisk under to år siden bruddet med eksen.

Hvordan jeg kom meg gjennom det så kjapt? Jeg jobbet mye med meg selv, og gikk grudig gjennom mitt forrige forhold, og analyserte alt ved det gamle og det nye. Jeg oppdaget at jeg faktisk hadde vært i et veldig destruktivt forhold,men da jeg var sammen med eksen så jeg selvsakt ikke det.

Kjæresten min og det nye forholdet jeg gikk inn i fikk meg til å se hvor fantastisk flott jeg hadde det nå, og hvor feil det hadde vært med eksen. Det var som en eureka opplevelse for meg, og jeg bare visste at min nye kjæreste var den rette for meg.

Det kan skje, selv om alt tilsier at det er et rebound-forhold. Om hun ønsker nå å gå inn i et forhold med deg, så vil jeg tippe hun er kjar for det.

Gjest chicken man

Jeg vil fortelle deg min historie. Jeg kom ut av et forhold hvor jeg trodde eksen var mannen i mitt liv, og jeg var sønderknust. Jeg havnet i et forhold så alt for tidlig i forhold til hva jeg skulle ha gjort. Selv om forholdet ikke ble offisielt før etter ei god stund vi hadde vært sammen, og kjæresten min syntes nok det var svært vanskelig, spesielt siden jeg sammenlignet ham med eksen.

Men det jeg vil si, han har har vært fantastisk tålmodig med meg, og nå skal vi gifte oss om etpar måneder. Dette er faktisk under to år siden bruddet med eksen.

Hvordan jeg kom meg gjennom det så kjapt? Jeg jobbet mye med meg selv, og gikk grudig gjennom mitt forrige forhold, og analyserte alt ved det gamle og det nye. Jeg oppdaget at jeg faktisk hadde vært i et veldig destruktivt forhold,men da jeg var sammen med eksen så jeg selvsakt ikke det.

Kjæresten min og det nye forholdet jeg gikk inn i fikk meg til å se hvor fantastisk flott jeg hadde det nå, og hvor feil det hadde vært med eksen. Det var som en eureka opplevelse for meg, og jeg bare visste at min nye kjæreste var den rette for meg.

Det kan skje, selv om alt tilsier at det er et rebound-forhold. Om hun ønsker nå å gå inn i et forhold med deg, så vil jeg tippe hun er kjar for det.

Hei og takk for svar.

Men hva mente du med dette :

Mente du at det eg har er ett rebound forhold?

Gjest je e gla

Hei og takk for svar.

Men hva mente du med dette :

Mente du at det eg har er ett rebound forhold?

sorry, det gikk litt kjapt i slutten. Jeg mente at selv om tegnene tilsier at det er et rebound, som det egentlig var i mitt tilfelle, så kan det skje at det ikke er det. Jeg skal tross alt gifte meg med min 'rebound'

Annonse

Gjest chicken man

sorry, det gikk litt kjapt i slutten. Jeg mente at selv om tegnene tilsier at det er et rebound, som det egentlig var i mitt tilfelle, så kan det skje at det ikke er det. Jeg skal tross alt gifte meg med min 'rebound'

Hmm ja.

Men synst du at ett halvt år er for lite tid da liksom ?

Det skal jo sies at hun har jo flørtet og div kyssing (ikkje sex) med andre før meg. og vi har vel holdt på slik som dette siden rundt oktober.

Var først etter jul hun begynte virkelig å vise det at hun ville inn i ett forhold med meg...

Gjest je e gla

Hmm ja.

Men synst du at ett halvt år er for lite tid da liksom ?

Det skal jo sies at hun har jo flørtet og div kyssing (ikkje sex) med andre før meg. og vi har vel holdt på slik som dette siden rundt oktober.

Var først etter jul hun begynte virkelig å vise det at hun ville inn i ett forhold med meg...

finnes ingen fasit svar på det. Jeg var vel klar ca 6 måneder etter forholdet tok slutt med eksen, så ikke umulig hun er klar for det. beste er jo selvsakt å prate om det. men sier hun at hun er klar, så tipper jeg hun er det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...