Gå til innhold

Hodepine, bihuler?...

Anbefalte innlegg

Gjest 30år og sliten

Jeg er en kvinne som ble kronisk tett i hodet/bihulene uten noe form for snørr.el. ved graviditet i 08. Siden har jeg ikke blitt kvitt problemene. Har hatt press i hodet,pannen i lang tid. Året i år har vert forferdelig. Presset har økt voldsomt, det er så ille at jeg blir liggende å knipe meg fast rett og slett. Nakken er forferdelig stiv, i tillegg. Sikkert pga av at jeg spenner meg. Jeg har prøvd tre pencillin kurer uten virkning. På den siste reagerte kroppen med voldsommt utslett på hele kroppen. Jeg har prøvd fysioterapaut, kiropraktor og akupunktur...også uten hell. Dette er utrolig ødeleggeggende for min livskvalitet, smertene er forferdelige, jeg er svimmel og elendig. Legen har tatt blodprosent som var lav (fått jern) og stoffskiftet var også litt lavt (men ikke nok til medisinering). Hva skal jeg gjøre nå, jeg er så utrolig fortvilt! Kan det være noe annet en bihuler som er problemet? hvorfor blir jeg bare værre og verre? Hva kan jeg gjøre nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361191-hodepine-bihuler/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

• 5 måneder senere...
lalala1365380457

Hei, ser jeg svarer veldig lenge etter - men bedre sent enn aldri?!

Jeg hørte søsteren min slet mye med tette bihuler og hodepine før - helt til hun kuttet ut melk - etter det har hun hatt null problemer! Kanskje verdt å prøve å kutte melk i 1mnd for å se om det hjelper?

Lykke til!

(Ellers kan jeg anbefale å kjøpe nesespray på apotek, sånn ala Rhinox, Otrivin o.l., de er ofte anbefalt for å forhindre at en forkjølelse går over i bihulebetennelse. Jeg får selv innimellom hodepine grunnet tette/trykk i bihulene, og da hjelper det med et par spray nesespray =)) Kanskje du evt kan ta det opp med legen, og få noen slags nesespray som virker på lang sikt (har gått på nasonex i hele sommer grunnet alergi, og nesten ikke hatt noe plager med bihulene i hele sommern - deilig, begynner å spekulere på om jeg til vanlig plages med de grunnet inne-alergien min.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361191-hodepine-bihuler/#findComment-3216248
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...