Gjest gransker huden.... Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei! Har de siste månedene hatt en liten vorte ( tror jeg?) på overarmen, ganske nært bøyebuen på armen. Den er hudfarget, og klør og blør ikke. Den er helt rund, og målte den nettopp til 3 x 2 mm i omkrets, og stikker i mm ut fra huden. Om jeg trekker forsiktig i den får jeg den "lang og flat". Har studert bilder her på nett, og ser den kan ligne det som kalles fibrom- bortsett fra at den ikke er "på stilk". Jeg tror jeg har spurt alle i min nærhet om den kan være farlig, og av de som faktisk ser den får jeg litt overbåærende blikk. ... Saken er at jeg har vært hos hudlege to ganger før med andre flekker, og de har ristet litt på hodet over henvendelsen, tror jeg. Og, er litt redd for å dra dit igjen å virke hysterisk! Grunnen til at jeg er så redd for dette, er at jeg et eller annen sted har lest at malignt melanom kan opptre i hudfarede små flekker. Jeg har også hørt om en dame som kjente en slik liten flekk, gikk til legen, og døde etter kort tid pga agressiv hudkreft... Huff, ser selv jeg virker hysterisk- men er svært takknemlig for innspill! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361211-liten-hudfarget-vorte-p%C3%A5-armen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.