Gå til innhold

Vondt at mamma og pappa skilles

Anbefalte innlegg

Gjest Miniverdener bør tie stille!

Underlig svar all den tid, du ikke vet hvilken andre tråd, jeg referer til.

Trenger ikke vite hvilke tråder du ref.til.

Du har et veldig behov for å fortelle at du tror innlegg er tull, all den tid de faktisk kan være sanne.

Du får deg til og med til å si at mine tråder sikkert også var tull, siden de virket veldig sånn.

Dette er mer en nok for meg til å "angripe" deg slik jeg gjør, jeg hverken aner eller trenger å vite hvilke eller hvor mange andre tråder du har oppført deg likt i.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

5

• mariaflyfly

2

• Angustia

2

• Dorthe

1

Mest aktive i denne tråden

''......bare gå ut av tråden og hoppe til neste. ''

Det kan du jo også fint gjøre!

Du kom jo ikke inn i tråden før disse innleggene, eller kanskje du gjorde det?

Kom inn i tråden ved innleggene deres ja. Hvorfor? Jo, som jeg nå har poengtert ørten ganger, attityden din/deres irriterer meg, og det fikk jeg behov for å fortelle.

Også fordi, som også nevnt, at jeg har møtt den attityden der på egne innlegg som har vært særs reelle og "alvorlige".

Gjest Høstløv

Trenger ikke vite hvilke tråder du ref.til.

Du har et veldig behov for å fortelle at du tror innlegg er tull, all den tid de faktisk kan være sanne.

Du får deg til og med til å si at mine tråder sikkert også var tull, siden de virket veldig sånn.

Dette er mer en nok for meg til å "angripe" deg slik jeg gjør, jeg hverken aner eller trenger å vite hvilke eller hvor mange andre tråder du har oppført deg likt i.

Egentlig kjenner du ikke til min referansebakgrunn mht livserfaringer og dermed faller kritikken din til jorden.

Det er greit å si meninger og å ha dem. Men hvis dette er fakta, og et reellt innlegg, hva godt gjør det da de involverte at flere fjols hardnakket mener at hele greiene må være tull?

Er DET så nødvendig å få ut mener du?

Jeg har som nevnt skrevet opptil flere innlegg her inne tidligere og fått akkurat samme responsen. "Å, dette MÅ være tull altså, det kan ikke være sant". Jo, det er faktisk det, for verden og hverddagen har litt fler farger en de dere er vant å tegne med.

Så det er greit med meninger, men også greit at de ikke alltid må komme ut. Dere kan, i steden for å poengere hvor usannsynlig slike innlegg må være, bare gå ut av tråden og hoppe til neste.

Enkelt og greit.

Jeg har ikke hardnakket mener at hele greia må være tull, jeg har støttet en som var skeptisk. Akkurat det svaret var ikke til trådstarter.

Poenget er ikke hva jeg har erfart eller ikke i RL, du skulle bare visst. Noen "miniverden" (hva er det?) er jeg i hvert fall ikke. Man kan likevel tvile på enkelte framstillinger.

Det er ganske stor frihet for å si sin mening her, så lenge man ikke angriper noen. Det med at man kan la være å lese og svare på innlegg man ikke liker, gjelder deg også.

Egentlig kjenner du ikke til min referansebakgrunn mht livserfaringer og dermed faller kritikken din til jorden.

Hadde du hatt tøddel av livserfaring så hadde du ikke vært så kjappt ute med å dømme et innlegg nedenom og hjem!

For livserfaring lærer oss at verden kan være spik spenna gal, og at mange har det på måter vi nesten ikke kan forstå, og at det skjer ting som for oss føles som gresk.

Og da hadde du ant. ikke hatt dette behovet med å hevde din synsing, men bare hoppet elegant over det du mente var fake.

Livserfaring gir nemmelig en dose ro også se, en ro til å ikke føle behov for å sette potefar over alt.

Gjest jeg er mamman tror jeg

Jeg tror at en slik prosess som det skrives om her, tar mye lengre tid enn omtrent ett døgn i RL.

Det er mer trist for dattera mi enn for meg at dere diskuterer det her. Prosessen blir nok ikke ferdig på mange måneder den. jeg har svart på noen spørsmål, andre trekker konklusjoner.

Jeg er ikke i mål på lang lang tid, for jeg er i villrede. Det er ikke et eneste sted jeg har sagt at jeg endrer standpunkt. Vi har fått en dialog, og jeg er veldig trist over å oppdage at døttrene mine tar parti.

Defor forstår jeg ikke hvordan dere kan si at dette er en kort prosess?

Jeg har vært på dette forum i mange år, og ser de samme hele tiden som bare leiter etter måter å tyne andre. hvorfor?

Annonse

Gjest Høstløv

Hadde du hatt tøddel av livserfaring så hadde du ikke vært så kjappt ute med å dømme et innlegg nedenom og hjem!

For livserfaring lærer oss at verden kan være spik spenna gal, og at mange har det på måter vi nesten ikke kan forstå, og at det skjer ting som for oss føles som gresk.

Og da hadde du ant. ikke hatt dette behovet med å hevde din synsing, men bare hoppet elegant over det du mente var fake.

Livserfaring gir nemmelig en dose ro også se, en ro til å ikke føle behov for å sette potefar over alt.

''Og da hadde du ant. ikke hatt dette behovet med å hevde din synsing, men bare hoppet elegant over det du mente var fake.''

Dette synes jeg du burde skrive til deg selv og ta til etterretning.

Jeg har ikke hardnakket mener at hele greia må være tull, jeg har støttet en som var skeptisk. Akkurat det svaret var ikke til trådstarter.

Poenget er ikke hva jeg har erfart eller ikke i RL, du skulle bare visst. Noen "miniverden" (hva er det?) er jeg i hvert fall ikke. Man kan likevel tvile på enkelte framstillinger.

Det er ganske stor frihet for å si sin mening her, så lenge man ikke angriper noen. Det med at man kan la være å lese og svare på innlegg man ikke liker, gjelder deg også.

Joda, men det går an å stå over sin rett laban.

Hvis det nå finnes en fryktelig trist mamma her, og ei knust datter. Er det da helt greit at vi må få stå på vår rett og hevde at dette må jo bare være noe tull og noe vås?

Det går an å spare denne retten til å si sin mening på innlegg som ikke omhandler slike seriøse situasjoner.

Det er MIN mening.

''Og da hadde du ant. ikke hatt dette behovet med å hevde din synsing, men bare hoppet elegant over det du mente var fake.''

Dette synes jeg du burde skrive til deg selv og ta til etterretning.

Ja ikke sant. Alt for å unngå å se seg selv i speilet. Du er patetisk.

Joda, men det går an å stå over sin rett laban.

Hvis det nå finnes en fryktelig trist mamma her, og ei knust datter. Er det da helt greit at vi må få stå på vår rett og hevde at dette må jo bare være noe tull og noe vås?

Det går an å spare denne retten til å si sin mening på innlegg som ikke omhandler slike seriøse situasjoner.

Det er MIN mening.

Selvfølgelig er man ikke nødt.

Det jeg har uttrykt, er da også langt unna å påstå at det er tull og vås.

Gjest Høstløv

Det er mer trist for dattera mi enn for meg at dere diskuterer det her. Prosessen blir nok ikke ferdig på mange måneder den. jeg har svart på noen spørsmål, andre trekker konklusjoner.

Jeg er ikke i mål på lang lang tid, for jeg er i villrede. Det er ikke et eneste sted jeg har sagt at jeg endrer standpunkt. Vi har fått en dialog, og jeg er veldig trist over å oppdage at døttrene mine tar parti.

Defor forstår jeg ikke hvordan dere kan si at dette er en kort prosess?

Jeg har vært på dette forum i mange år, og ser de samme hele tiden som bare leiter etter måter å tyne andre. hvorfor?

''Jeg har vært på dette forum i mange år, og ser de samme hele tiden som bare leiter etter måter å tyne andre. hvorfor?''

Hvis du hentyder til meg, så føler jeg meg ikke skyldig, dette er nok et utsagn fra en med en forfatterspire i magen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...