Gå til innhold

Kjælenavn på menn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sara Bernard

For begge kjønn:

Adorable

Amazing

Angel

Angel Eyes

Angel Heart

Apple of My Eye

Babe

Baby

Baby Cakes

Baby Doll

Baby Face

Bambi

Beany

Beautiful

Bee's Knees

Big Daddy

Bitsy

Bon-bon

Boo

Booboo

Bun buns

Bunny

Butter Babe

Charming

Cheeky Monkey

Chunky Bunny

Cuddle Bunny

Cuddles

Cutie Patootie

Cutie Pie

Daisy

Darling

Dashing

Dear

Dear Heart

Diamond

Dove

Everything

Flower

Frixie

Frou-frou

Gold

Golden

Goldie

Goobers

Gorgeous

Handsome

Hero

Hon'

Honey

Hot Lips

Hot Mama

Hot Stuff

Hottie

Huggalump

Huggy Bear

Hunk

Hunky

Hunny Pot

Joy

Killer

Kitten

Kitty

Love

Lovie

Lubber

Lumlums

Monkey Buns

Muffin

Muffy

My All

My Dear

My King

My Love

My One and Only

My Queen

Numnums

Peachy Pie

Peanut Butt

Petal

Pickle Head

Pooh Bear

Pookie

Pookie

Precious

Pretty Princess

Prince

Princess

Puddin' Head

Pudding

Pumpkin

Puppy

Queen

Rose

Rosie

Rum-rum

Sleeping Beauty

Smiles

Smoochie

Snuggles

Soul Mate

Spark

Sparkles

Sparky

Star

Stud

Studley

Stud Muffin

Stud Monkey

Sugar

Sugar Daddy

Sugar Lips

Sugar Mama

Sugar Puss

Sunny

Sunshine

Superstar

Superstud

Sweet Cheeks

Sweetie

Sweets

Sweetum

Teddy Bear

Tiger Toes

Tiny Toes

Tarzan

Tum-Tums

Twinkle

Twinkle Toes

Wonderful

Yummers

Zany

http://www.links2love.com/nicknames.htm

*småuggen*... ;o)

Jeg kaller min bare for skatten min, eller vennen min, jeg da..:) stort sett.

Hvordan har det seg forresten at "pus" (hvilket jeg aldri ville bruke uansett, er et kjælenavn som alltid er etterfulgt av spørsmål om tjeneste? (Kan du strekke meg den, pus?..Er det flere penger igjen, pus? Siden du står ved siden av brødfjøla allikevel, pus?) Mener jeg bestemt å ha observert. Det kommer aldri alene, og aldri fordringsløst hos folk, ser det ut til ;)

Annonse

mariaflyfly

Hvordan har det seg forresten at "pus" (hvilket jeg aldri ville bruke uansett, er et kjælenavn som alltid er etterfulgt av spørsmål om tjeneste? (Kan du strekke meg den, pus?..Er det flere penger igjen, pus? Siden du står ved siden av brødfjøla allikevel, pus?) Mener jeg bestemt å ha observert. Det kommer aldri alene, og aldri fordringsløst hos folk, ser det ut til ;)

Døh, du kan ikke bare komme innom her og ikke oppdatere hvordan det gikk med kattepasseren, ass! ;)

He he.. jeg hadde en eks i steinalderen som kalte meg for "pus", og det var som rent kjælenavn og ble ikke brukt i forbindelse med tjenester. Men vi var kjærester veldig kort tid, da, og bodde aldri sammen. Kanskje det var grunnen til att uttrykket ikke 'rakk' å bli brukt på den måten du beskriver, og at jeg aldri 'rakk' å bli møkka lei kallenavnet?

Ellers brukes "pus" her i huset 100% fordringsløst, men da i setninger som "å så fin pus" osv til husets firbeinte ;-) Med katt i huset er det ihvertfall utenkelig å kalle tobeinte for pus, unntatt når man forsnakker seg. (Pusen har også blitt kalt med sønnens navn innimellom)

aT, ikke att...

Huff... dette tastaturet gir veldig ofte dobbeltbokstaver, men ekstra ille når det kommer i et ord der det ser ut som om jeg ikke vet bedre ;-)

Døh, du kan ikke bare komme innom her og ikke oppdatere hvordan det gikk med kattepasseren, ass! ;)

Det gikk fint! :D Han oppførte seg så pent atte..OG jeg ga kjæresten anledning til å pakke vekk det han måtte ønske, men det ble ikke så mye, når det kom til stykket..tror han skjønte at jeg syntes hele greia var uberidiotisk, og tok litt til vett selv også, om ikke helt på eget initativ..;p Kattepasseren var selvsagt verken tyvaktig eller rotete, og hadde vasket koppen sin pent på plass og skrevet hyggelig lapp og alt..Som jeg kunne forutsett, og forutså! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...