Gå til innhold

Hva når det er bare det sexuelle som fungerer?

Anbefalte innlegg

Gjest greier ikke rive oss løs fra hverandre

Det begynte bra, vi var småforelsket en liten periode, men så ble det mye frem og tilbake. Jeg var ikke over sviket fra eksen min, og han mistet interessen og var som regel sur og avvisende etter det, og det hjelper ikke at jeg prøver å gjøre det godt igjen.

Det kunne ha stoppet der, men vi er alt for tiltrukket av hverandre. Vi er helt på bølgelengde seksuelt sett- tvert vi begynner å være gode med hverandre heller enn å krangle eller prøve å overbevise oss selv og hverandre om at vi har gått videre, er vi veldig lykkelige sammen. Men vi får det bare ikke til å fungere i hverdagen. Hver gang vi bestemmer oss for at vi skal prøve å ha et ordntlig forhold, føles det feil og anstrengt for begge to. Å ringe hverandre, planlegge middag sammen og finne tid til når det passer å møtes blir keitete og unaturlig. Vi har ingen felles interesser heller. Han liker å sitte inne og glo på tv, jeg trives best med å være på farten og oppleve nye ting. Alt med unntak av biten som går på sex og nærhet føles rart og feil.

Vi har flere ganger bestemt oss for at nå er det nok, datet andre og holdt oss borte fra hverandre over lengre perioder. Men det kjennes ikke riktig med noen andre, selv om vi fungerer bedre med dem, og vi savner hverandre og står mot lenge, men til slutt gir vi etter og ender opp sammen igjen. Jeg har trøstet meg med at det kanskje bare måtte gå sin gang, at forelskelseshormonene ville dø ut av seg selv, men nå har det gått lang tid, men sexen blir bare enda bedre. Det overgår alt annet jeg har opplevd, og det er nesten så det er verdt det med så mye feil ellers bare for å få oppleve det.

Er det noen som har et godt råd?

Fortsetter under...

Hm, med mindre begge to er innstilt på å JOBBE for et forhold, tror jeg det beste er å holde seg unna han og ikke ha sex.. Jobbe hardt for å komme over han. Hvertfall for min del er det sånn at jeg kan bli litt avhengig av de jeg har sex med selv om det egentlig ikke er ordentlige følelser. Noe med at jeg liker oppmerksomheten.

Gjest greier ikke....

Hm, med mindre begge to er innstilt på å JOBBE for et forhold, tror jeg det beste er å holde seg unna han og ikke ha sex.. Jobbe hardt for å komme over han. Hvertfall for min del er det sånn at jeg kan bli litt avhengig av de jeg har sex med selv om det egentlig ikke er ordentlige følelser. Noe med at jeg liker oppmerksomheten.

Men, hvor mye skal man jobbe for et forhold som føles unaturlig? Og, hvordan gjør man det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...