Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Skrive koselige lapper, og henge opp etter han har lagt seg. Så han ser dem når han står opp :o)

Jeg har noen ganger overrasket min kjære med måneskinnstur. Når kvelden kommer og han som vanlig skal innta tvstolen sier jeg at nå er det på med uteklær og ut på tur. Litt forbauset og litt motvillig kanskje. Stua er god og varm, og kanskje noe spennende på fjernsynet i kveld. Men snart er vi i skogen, og så deilig når det er mørkt. Og litt spennende.....vi tenner bål med medbrakt ved. Lettvint med tørre tynne pinner, så snart er det god varme. Vi setter oss tett sammen, leter fram grillpølse,eller noe annet som lett kan stekes over bål. Pølse er lettvint og greit synes jeg. Den smaker godt og det er lite plunder med steking og spising. På termosen har vi kaffe eller kakao, og den nytes mens vi titter på stjernene. Når vi bryter opp et par timer senere, er vi litt kalde og nå gleder vi oss til å komme hjem. Rød i kinnene og i godt humør resten av kveldden. Dette anbefales virkelig!

Annonse

Min kjære er ekspert på å gi meg koselige kjærlighetstegn som ikke koster noe:

-Ruller/folder badehåndkleet til et hjerte og legger det oppå vaskemaskinen

-Klipper ut hjerte av en serviett og legger på kjøkkenbenken til meg.

-Former et hjerte av ladekabelen til mobilen og legger det på stuebordet.

-En gang formet han et hjerte av skjerfet mitt og danderte det på stumtjeneren. Jeg ble både imponert og glad da jeg oppdaget det :-)

-Skraper bilrutene mine fri for snø, og en gang hadde han bare skrapet et hjerte på frontruta..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...