ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Nåja, herpes, hiv og en del andre ulumskheter er det da ikke piller mot Og ikke alt er helt uvanlig heller Men, men, hver sin lyst Men når jeg først har deg her, kan jeg spørre deg om noe treningsrelatert? Du er jo litt flink på det området der Jeg prøver å trene så mye jeg kan, halvannen til to timer tre til fire ganger uka. Jeg kan ikke spise brødvarer og har derfor gått mest på salat og middag. Spiser litt av den middagen de andre har, men kan også lage meg rent kjøtt med salat til f.eks. Mellommåltider og små måltider består av youghurt. Av frukt spiser jeg nesten bare banan (kan ikke spise eple) Jeg føler jeg ikke får i meg riktig nok mat, og lurer derfor på om jeg kan spe på med noe pulver av noe slag? Jeg skal ned en fire, frem kilo og bygge muskler (ikke konkurranse, bare sunne gode til hverdagsbruk. Og se bra ut) Jeg er voksen. Gidder du? Alt kan ikke kureres med piller, men det aller meste kan. Hiv tror jeg få tenker på i Norge (så lenge de ikke har sex med junkier eller prostituerte). Herpes er mer sannsynlig, men 70 % (tror det er ca 2 av 3, eller var det 1 av 3? - uansett er tallet veldig høyt), av oss har det allerede, så det kan man bare ikke tenke på. Dessuten kan du få herpes også ved oralsex, men ingen bruker kondomer ved oralsex. Proteiner er jo noe alle som vil bygge muskler har godt av, selv om et proteinrikt kosthold burde duge for de fleste. Det er bare så forbanna mye enklere (og ofte billigere) å få i seg proteiner med pulver enn med kylling, fisk og kjøtt (som tar tid og er dyrt). Proteinpulver får du kjøpt overalt, men vil du ha det billig kan du se på disse sidene. proteinfabrikken.no, myo.no og gymgrossisten.no Helsekosten og den lokale tar blodpriser for proteinpulver, så de over anbefales. Kvaliteten i Norge er god okke som. Det er så mye regler her, så det trenger man ikke tenke på. Men smak og oppløsning i vann (klumper er kjipt) kan variere. Både Proteinfabrikken og Myo har jeg erfaring med. Gymgrossisten bestilte jeg 16 kilo av for to dager siden, og de skal visst være kurante de også. Håper det. 16 kilo møkkasmak kan bli kjipt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3126631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen som vet dette? Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Alt kan ikke kureres med piller, men det aller meste kan. Hiv tror jeg få tenker på i Norge (så lenge de ikke har sex med junkier eller prostituerte). Herpes er mer sannsynlig, men 70 % (tror det er ca 2 av 3, eller var det 1 av 3? - uansett er tallet veldig høyt), av oss har det allerede, så det kan man bare ikke tenke på. Dessuten kan du få herpes også ved oralsex, men ingen bruker kondomer ved oralsex. Proteiner er jo noe alle som vil bygge muskler har godt av, selv om et proteinrikt kosthold burde duge for de fleste. Det er bare så forbanna mye enklere (og ofte billigere) å få i seg proteiner med pulver enn med kylling, fisk og kjøtt (som tar tid og er dyrt). Proteinpulver får du kjøpt overalt, men vil du ha det billig kan du se på disse sidene. proteinfabrikken.no, myo.no og gymgrossisten.no Helsekosten og den lokale tar blodpriser for proteinpulver, så de over anbefales. Kvaliteten i Norge er god okke som. Det er så mye regler her, så det trenger man ikke tenke på. Men smak og oppløsning i vann (klumper er kjipt) kan variere. Både Proteinfabrikken og Myo har jeg erfaring med. Gymgrossisten bestilte jeg 16 kilo av for to dager siden, og de skal visst være kurante de også. Håper det. 16 kilo møkkasmak kan bli kjipt. "16 kilo møkkasmak kan bli kjipt. ;)" He he, du sier noe. Men hvor mye skal en ta da? Kan du linke meg til et produkt hos f.eks. Gymgrossisten er du snill? Har null peil på dette, men liker å trene og få fin figur Skal ha et inngrep i begynnelsen av april og da blir jeg gående fire til seks uker med treningsstopp, så jeg satser på å stå på som bare den i mars så jeg klarer denne stoppen til jeg kan fortsette igjen, uten å ha ødelagt hele jeg har jobbet for til nå Noe annet som er bra for kroppen da eller er det primært proteinpulver som gjelder? Hva med karbo, er det fy? Tenker på kornblandinger, cornflakes og slikt. (bla bruker jeg sånne riskaker som skive noen ganger siden jeg ikke kan spise brød. Utrolig glad for at du tar deg tid til å svare på dette altså, kjempehjelp for meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3126633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen som vet dette? Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Alt kan ikke kureres med piller, men det aller meste kan. Hiv tror jeg få tenker på i Norge (så lenge de ikke har sex med junkier eller prostituerte). Herpes er mer sannsynlig, men 70 % (tror det er ca 2 av 3, eller var det 1 av 3? - uansett er tallet veldig høyt), av oss har det allerede, så det kan man bare ikke tenke på. Dessuten kan du få herpes også ved oralsex, men ingen bruker kondomer ved oralsex. Proteiner er jo noe alle som vil bygge muskler har godt av, selv om et proteinrikt kosthold burde duge for de fleste. Det er bare så forbanna mye enklere (og ofte billigere) å få i seg proteiner med pulver enn med kylling, fisk og kjøtt (som tar tid og er dyrt). Proteinpulver får du kjøpt overalt, men vil du ha det billig kan du se på disse sidene. proteinfabrikken.no, myo.no og gymgrossisten.no Helsekosten og den lokale tar blodpriser for proteinpulver, så de over anbefales. Kvaliteten i Norge er god okke som. Det er så mye regler her, så det trenger man ikke tenke på. Men smak og oppløsning i vann (klumper er kjipt) kan variere. Både Proteinfabrikken og Myo har jeg erfaring med. Gymgrossisten bestilte jeg 16 kilo av for to dager siden, og de skal visst være kurante de også. Håper det. 16 kilo møkkasmak kan bli kjipt. Ps. skal til Sverige til helgen. Der selger de jo slikt. Er det bedre å kjøpe der? Kan vi ta slikt over grensen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3126634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 "16 kilo møkkasmak kan bli kjipt. ;)" He he, du sier noe. Men hvor mye skal en ta da? Kan du linke meg til et produkt hos f.eks. Gymgrossisten er du snill? Har null peil på dette, men liker å trene og få fin figur Skal ha et inngrep i begynnelsen av april og da blir jeg gående fire til seks uker med treningsstopp, så jeg satser på å stå på som bare den i mars så jeg klarer denne stoppen til jeg kan fortsette igjen, uten å ha ødelagt hele jeg har jobbet for til nå Noe annet som er bra for kroppen da eller er det primært proteinpulver som gjelder? Hva med karbo, er det fy? Tenker på kornblandinger, cornflakes og slikt. (bla bruker jeg sånne riskaker som skive noen ganger siden jeg ikke kan spise brød. Utrolig glad for at du tar deg tid til å svare på dette altså, kjempehjelp for meg Jeg kjøpte denne. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/protein-5/whey-80 Whey er kurant. De største variasjonene mellom de ulike typene og produsentene er prisen, så kjøp noe billig, og dette er den billigste jeg har sett. Når det gjelder kosthold generelt er det mange år siden jeg i det hele tatt tenkte på det. Jeg spiser ca. hver tredje time (av gammel vane), men det er det. Helt normal mat. Brød, egg, kylling, osv. Jeg er absolutt ingen fanatiker lenger, og trener bare for å holde meg i nogenlunde form (og håper snart jeg blir i det igjen, hehe). Dessuten er det gøy, og det føles bra psykisk. Jeg har ingen mål og mening med treninga. Men proteiner må jeg ha. Også det av gammel vane. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3126635 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ps. skal til Sverige til helgen. Der selger de jo slikt. Er det bedre å kjøpe der? Kan vi ta slikt over grensen? Svinesund? Det er mange år siden jeg har vært der, men jeg tror fortsatt de har en svær kosttilskuddsbutikk til høyre rett etter innkjøringen. Ja, jeg tror det er rimeligere å kjøpe der. Sikkert ikke mye i forhold til prisene hos Gymgrossisten (og de har gratis frakt), men det er enklere å ta det i Svinesund hvis dere først skal dit. Jeg tror, uten at jeg skal si det sikkert, at den shappa jeg tenker på si Svinesund selger samme typen pulver som Gymgrossisten. Mener jeg leste det da jeg gjorde et søk før jeg kjøpte for et par dager siden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3126637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen som vet dette? Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg kjøpte denne. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/protein-5/whey-80 Whey er kurant. De største variasjonene mellom de ulike typene og produsentene er prisen, så kjøp noe billig, og dette er den billigste jeg har sett. Når det gjelder kosthold generelt er det mange år siden jeg i det hele tatt tenkte på det. Jeg spiser ca. hver tredje time (av gammel vane), men det er det. Helt normal mat. Brød, egg, kylling, osv. Jeg er absolutt ingen fanatiker lenger, og trener bare for å holde meg i nogenlunde form (og håper snart jeg blir i det igjen, hehe). Dessuten er det gøy, og det føles bra psykisk. Jeg har ingen mål og mening med treninga. Men proteiner må jeg ha. Også det av gammel vane. Tar du denne tre ganger dagen som det står? Skal jeg prøve eller er det like greit å kaste seg på en del kilo på en gang? Spennende altså. Hva er virkningen? Hvordan og når vil jeg merke om dette er okey for meg? (eller det er det vel helt sikkert) Har heldigvis en lettrent kropp da, ser veldig resultater både på utseende og styrke fort, og det er kjempemoro 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3126640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen som vet dette? Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Svinesund? Det er mange år siden jeg har vært der, men jeg tror fortsatt de har en svær kosttilskuddsbutikk til høyre rett etter innkjøringen. Ja, jeg tror det er rimeligere å kjøpe der. Sikkert ikke mye i forhold til prisene hos Gymgrossisten (og de har gratis frakt), men det er enklere å ta det i Svinesund hvis dere først skal dit. Jeg tror, uten at jeg skal si det sikkert, at den shappa jeg tenker på si Svinesund selger samme typen pulver som Gymgrossisten. Mener jeg leste det da jeg gjorde et søk før jeg kjøpte for et par dager siden. Ja, Svinesund. Nordby senter har en stor slik butikk med masse pulver av ymse slag til trening Da skal jeg sjekke der for vi skal dit i helgen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3126643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Tar du denne tre ganger dagen som det står? Skal jeg prøve eller er det like greit å kaste seg på en del kilo på en gang? Spennende altså. Hva er virkningen? Hvordan og når vil jeg merke om dette er okey for meg? (eller det er det vel helt sikkert) Har heldigvis en lettrent kropp da, ser veldig resultater både på utseende og styrke fort, og det er kjempemoro Vet ikke om du vil merke så mye. Det avhenger av hvordan du spiser nå. Proteiner er ikke noe hokus pokus, og kun proteiner - noe alle trenger, og spesielt viktig er det å få nok hvis du vil utvikle musklene. Hvilke kilde du får proteinene fra er ikke av all verdens relevans for folk flest, selv om opptaket er lettere fra pulver enn fra f.eks. kylling. Jeg tar det etter trening, og som et mellommåltid når jeg ikke gidder å lage skikkelig mat. Det er verdt å lese ordet kost-tilskudd. Det er et tilskudd. Tilskudd til annen mat. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3126644 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ja, Svinesund. Nordby senter har en stor slik butikk med masse pulver av ymse slag til trening Da skal jeg sjekke der for vi skal dit i helgen Hmm, Nordby er jeg ikke sikker på, men det er sikkert samme greia. Jeg tenker på den saken du finner der du kjører inn til høyre et stykke før Nordby. Du tar til høyre - kjører inn mot Hønen Agda (for å gjøre samtalen relevant for forumet) - og tar første (tror jeg det er) til høyre. Men det er sikkert samme greia. Treningstilskudd er nok big business i Svinesund. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3126645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen som vet dette? Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hmm, Nordby er jeg ikke sikker på, men det er sikkert samme greia. Jeg tenker på den saken du finner der du kjører inn til høyre et stykke før Nordby. Du tar til høyre - kjører inn mot Hønen Agda (for å gjøre samtalen relevant for forumet) - og tar første (tror jeg det er) til høyre. Men det er sikkert samme greia. Treningstilskudd er nok big business i Svinesund. Den er helt grei, skal innom hønan også vi Skjønner at det er et tilskudd og ikke et måltid alene. Det er jo derfor jeg har begynt å titte på det også, for at jeg føler jeg ikke får i nærheten nok etter hvordan jeg spiser nå, og i forhold til treninga Skal sjekke der du sier, hvis ikke jeg finner der så er det som sagt en stor butikk med dette på kjøpsenteret. Takk for info 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3126646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Den er helt grei, skal innom hønan også vi Skjønner at det er et tilskudd og ikke et måltid alene. Det er jo derfor jeg har begynt å titte på det også, for at jeg føler jeg ikke får i nærheten nok etter hvordan jeg spiser nå, og i forhold til treninga Skal sjekke der du sier, hvis ikke jeg finner der så er det som sagt en stor butikk med dette på kjøpsenteret. Takk for info Jeg har ikke vært i Svinesund på sikkert 5 år, men hvis det er som før kan du ikke unngå å se det. Mener å huske noen enorme postere når du kjører inn. Du skal på Hønen? Og likevel spør du her om kondomer? Jeg tror ikke det er den ting du ikke får på Hønen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3126652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen som vet dette? Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg har ikke vært i Svinesund på sikkert 5 år, men hvis det er som før kan du ikke unngå å se det. Mener å huske noen enorme postere når du kjører inn. Du skal på Hønen? Og likevel spør du her om kondomer? Jeg tror ikke det er den ting du ikke får på Hønen. He he, jeg kom på at jeg kunne stikke innom Hønen _etter_ at jeg begynte å lete etter større kondomer. Kom på at det er opptil flere sexshapper der og da går det å titte etter noe annet snaskens i samme slengen Snaskens, store kondomer og proteinpulver, er jo rene kinderegget det jo 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3126670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 ''Jeg er nok i ferd med å bli gammeldags, og har derfor alltid en kondom i lommeboka. Jeg trodde akkurat dette var mannens jobb.'' Bare nysgjerrig, men hvordan ville du reagert om du sjekket opp en jente, hun ble med deg hjem, og det viser seg at hun har med kondomer? Ville du tenkt at det var flott at hun var såpass påpasselig eller ville du automatisk tenkt at "dette har hun erfaring med..:" (på litt negativ måte)? Vær ærlig nå, og ikke bare PK! Er det virkerlig noen i dagens samfunn som tenker at dersom en kvinne har kondom i vesken så er hun billig? :-O Jeg tenker de fleste vil synes hun er ansvarsbevisst (dersom de reflekterer over det i det hele tatt), og det må jo sies å være positivt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3126917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen som vet dette? Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg har ikke vært i Svinesund på sikkert 5 år, men hvis det er som før kan du ikke unngå å se det. Mener å huske noen enorme postere når du kjører inn. Du skal på Hønen? Og likevel spør du her om kondomer? Jeg tror ikke det er den ting du ikke får på Hønen. Hei igjen du Sexbutikkene var ikke som jeg husker dem fra tidligere. Masse leketøy og filmer men ikke særlig mye annet spennende. Men jeg fikk kjøpt kondomer da, gikk for den "grande" du anbefalte, så får vi se. (til tillegg ble det noe innmari sexy undertøy et annet sted, og nye piercinger så kommer ikke kjekkasen til helga så finner jeg meg en ny å humpe på!!) *ler* Så kjøpte jeg proteinpulver. De hadde ikke den du anbefalte men de hadde en de mente var hakket bedre (fordi den hadde noe høyere proteinstyrke), den var på tilbud og jeg betalte 499.- for 4 kg. Altså litt billigere enn "din". Denne heter Micro Whey active og den skulle visst ha 85% rent protein, være god å blande ut, grei i smak og bla bla. Godkjent? Men du. Jeg fikk beskjed om å ta en posjon rett etter trening og så spise innen en halvtime etter det. Men hvis jeg skal ta to og tre porsjoner i løpet av en dag, når og hvordan tar jeg disse? Jeg er gjerne ferdig med å trene et sted mellom fem og syv så da regner jeg med at dette blir siste måltid, altså en slik posjon i garderoben etter treninga og så mat når jeg kommer hjem. Men den andre/de to andre posjonene da? En morgen og så mat en halvtime på jobben etterpå? En porsjon en halvtime før lunsj? Siden jeg som regel bare spiser salat og youghurt så er det vel greit med tre porsjoner? Tror jeg får greit underskudd på både protein og kornmat. Greit å få løst det ene så kan jeg konsentrere meg litt på det andre etterpå 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3128145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hei igjen du Sexbutikkene var ikke som jeg husker dem fra tidligere. Masse leketøy og filmer men ikke særlig mye annet spennende. Men jeg fikk kjøpt kondomer da, gikk for den "grande" du anbefalte, så får vi se. (til tillegg ble det noe innmari sexy undertøy et annet sted, og nye piercinger så kommer ikke kjekkasen til helga så finner jeg meg en ny å humpe på!!) *ler* Så kjøpte jeg proteinpulver. De hadde ikke den du anbefalte men de hadde en de mente var hakket bedre (fordi den hadde noe høyere proteinstyrke), den var på tilbud og jeg betalte 499.- for 4 kg. Altså litt billigere enn "din". Denne heter Micro Whey active og den skulle visst ha 85% rent protein, være god å blande ut, grei i smak og bla bla. Godkjent? Men du. Jeg fikk beskjed om å ta en posjon rett etter trening og så spise innen en halvtime etter det. Men hvis jeg skal ta to og tre porsjoner i løpet av en dag, når og hvordan tar jeg disse? Jeg er gjerne ferdig med å trene et sted mellom fem og syv så da regner jeg med at dette blir siste måltid, altså en slik posjon i garderoben etter treninga og så mat når jeg kommer hjem. Men den andre/de to andre posjonene da? En morgen og så mat en halvtime på jobben etterpå? En porsjon en halvtime før lunsj? Siden jeg som regel bare spiser salat og youghurt så er det vel greit med tre porsjoner? Tror jeg får greit underskudd på både protein og kornmat. Greit å få løst det ene så kan jeg konsentrere meg litt på det andre etterpå Etter trening er riktig. Jeg pleier å spise ca. en time etter dette igjen. Varierer litt. Tar også en banan med proteindrinken. Hvordan du ellers skal ta det avhenger av hvordan du spiser. Spiser du kun salat kan du nok med fordel spe på med proteiner under måltidet. Jeg har ingen faste holdepunkter for når jeg tar, men hvis jeg er lat om morgenen (og ikke gidder å lage egg og bacon), har jeg proteiner i en smoothi jeg lager med korn, banan, proteiner, yoghurt, appelsinjuice og isbiter. Så en etter trening. Men jeg tar ikke fast tre om dagen. Noen dager tar jeg ingen. Det blir kanskje i tillegg til mat hvis jeg føler jeg spiser dårlig en dag. Den etter trening er den eneste faste. Dette avhenger uansett av så mangt. Spesielt hvor mye du veier og hvordan du spiser. Jeg trenger f.eks. mer proteiner enn deg (forutsatt at du ikke har kroppen til Marit Bjørgen. ). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3128147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen som vet dette? Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Etter trening er riktig. Jeg pleier å spise ca. en time etter dette igjen. Varierer litt. Tar også en banan med proteindrinken. Hvordan du ellers skal ta det avhenger av hvordan du spiser. Spiser du kun salat kan du nok med fordel spe på med proteiner under måltidet. Jeg har ingen faste holdepunkter for når jeg tar, men hvis jeg er lat om morgenen (og ikke gidder å lage egg og bacon), har jeg proteiner i en smoothi jeg lager med korn, banan, proteiner, yoghurt, appelsinjuice og isbiter. Så en etter trening. Men jeg tar ikke fast tre om dagen. Noen dager tar jeg ingen. Det blir kanskje i tillegg til mat hvis jeg føler jeg spiser dårlig en dag. Den etter trening er den eneste faste. Dette avhenger uansett av så mangt. Spesielt hvor mye du veier og hvordan du spiser. Jeg trenger f.eks. mer proteiner enn deg (forutsatt at du ikke har kroppen til Marit Bjørgen. ). Oy...jeg er 165 høy og veier ca 67. Jeg er noe kompakt/kraftig så jeg ser slank ut, har litt for mye på enkelte plasser. Trenger gjerne tre til fire ganger i uka. Ca halvannen til to timer hver gang. Hard kondisjonstrening hver gang, og styrke en til to ganger i uka. Spiser gjerne kun Skyr youghurt og salat. Kan ta litt frukt en sjelden gang i blant, da gjerne banan, som mellommåltid. Spiser gjerne en Skyr youghurt om morgenen, en Skyr når jeg kommer til jobb, en salat til lunsj. Kanskje en banan eller pære før jeg går hjem. Trening, middag hjemme (kjøtt og salat, litt vanlig middag ol) En Skyr til kvelds. Masse vann, veldig sjelden kaffe og brus ol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3128160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Oy...jeg er 165 høy og veier ca 67. Jeg er noe kompakt/kraftig så jeg ser slank ut, har litt for mye på enkelte plasser. Trenger gjerne tre til fire ganger i uka. Ca halvannen til to timer hver gang. Hard kondisjonstrening hver gang, og styrke en til to ganger i uka. Spiser gjerne kun Skyr youghurt og salat. Kan ta litt frukt en sjelden gang i blant, da gjerne banan, som mellommåltid. Spiser gjerne en Skyr youghurt om morgenen, en Skyr når jeg kommer til jobb, en salat til lunsj. Kanskje en banan eller pære før jeg går hjem. Trening, middag hjemme (kjøtt og salat, litt vanlig middag ol) En Skyr til kvelds. Masse vann, veldig sjelden kaffe og brus ol. Jeg har ikke regnet på dette på 10 år, og jeg er for lat til å gjøre det for meg selv. Her har jeg i tillegg en kvinnekropp og forholde meg til, så inntak og diverse blir annerledes enn for meg. Dette får du altså gjøre selv. Men det finnes masse sider på nettet som forteller deg hvor mye proteiner du med din vekt bør få i deg daglig, uten at jeg er oppdatert på hvilke sider du bør søke på heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3128169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen som vet dette? Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg har ikke regnet på dette på 10 år, og jeg er for lat til å gjøre det for meg selv. Her har jeg i tillegg en kvinnekropp og forholde meg til, så inntak og diverse blir annerledes enn for meg. Dette får du altså gjøre selv. Men det finnes masse sider på nettet som forteller deg hvor mye proteiner du med din vekt bør få i deg daglig, uten at jeg er oppdatert på hvilke sider du bør søke på heller. Okey, takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3128237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Okey, takk Bare hyggelig. Håper kondomene duger og at proteinene smaker! (Knut Nærum ville plinget på glasset for den). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3128294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Bare hyggelig. Håper kondomene duger og at proteinene smaker! (Knut Nærum ville plinget på glasset for den). ''Bare hyggelig. Håper kondomene duger og at proteinene smaker! (Knut Nærum ville plinget på glasset for den). '' Pling! (Bortsett fra at man ikke får smakt på proteinene hvis man bruker kondom) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361331-hvor-fysisk-kj%C3%B8pe-st%C3%B8rre-kondomer/page/3/#findComment-3128309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.