Gjest Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg har vært sammen med mannen min i 8 år. Vi har det bra sammen, men vi har et elendig sexliv. Det har aldri vært bra, og problemet ligger hos meg: Jeg får ikke orgasme med han, og har aldri fått det. Vi har prøvd på de fleste måter. I begynnelsen hadde jeg likevel lyst, det var gøy og spennende, men de siste årene har det bare vært en "jobb". Det er jo forferdelig trist, for jeg skjønner at vi går glipp av noe! Nå lurer jeg på hvilke råd du har til oss. Du vil sikkert spørre om jeg får orgasme på egen hånd. Og nei, det får jeg heller ikke. Da vil du sikkert si at jeg bør lære meg det først. Og da vil jeg svare at det har jeg prøvd. Da vi ble sammen og klar over problemet, prøvde jeg masse. Iallfall det jeg mente var masse, det jeg orket. Kan det hende at jeg bare ikke kan få orgasme? Hvor mange er det som ikke kan? Én ting som taler for at jeg egentlig kan, er at jeg fra jeg var ganske liten, har hatt en slags orgasme-opplevelse noen netter i året. Da våkner jeg av at gnir meg mot madrassen, og så får jeg det jeg tror er orgasme gjentatte ganger i halvsøvne. Men dette begynner helt av seg selv, jeg kan ikke styre det, og altså ikke ofte. Prøver jeg på det samme natten etter, går det ikke. Har du hørt om dette før? Så hvilke råd har du til meg/oss? Hvordan skal jeg gå fram for å prøve å få orgasme? Vi er småbarnsforeldre med ganske begrenset med tid, det blir ikke lett å finne en rolig tid med overskudd til dette, men jeg ser at dette kanskje kan være verdt å investere i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361425-jeg-har-aldri-f%C3%A5tt-orgasme-med-mannen-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orgasmes Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Mest sannsynlig trenger det ikke å være noe galt med følelsene dine for mannen din siden du ikke får orgasme på egen hånd heller. Prøv å oppnå orgasme ved å ta av dusjhodet på dusjen, sett på så varmt vann du orker og sett den kraftige strålen mot klitoris. Etter en stund tror jeg du vil kunne få orgasme du også. Når du har greid det på egen hånd blir det ofte lettere å få det sammen med en partner. Det er få som får orgasme kun ved samleie. Oralsex er nok den letteste måten å få orgasme på sammen med partner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361425-jeg-har-aldri-f%C3%A5tt-orgasme-med-mannen-min/#findComment-3126751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vibrator Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Mest sannsynlig trenger det ikke å være noe galt med følelsene dine for mannen din siden du ikke får orgasme på egen hånd heller. Prøv å oppnå orgasme ved å ta av dusjhodet på dusjen, sett på så varmt vann du orker og sett den kraftige strålen mot klitoris. Etter en stund tror jeg du vil kunne få orgasme du også. Når du har greid det på egen hånd blir det ofte lettere å få det sammen med en partner. Det er få som får orgasme kun ved samleie. Oralsex er nok den letteste måten å få orgasme på sammen med partner. Jeg syns heller hun skal anskaffe seg en god og kraftig vibrator, så hun ikke risikerer å skolde seg. Og supplere med erotiske noveller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361425-jeg-har-aldri-f%C3%A5tt-orgasme-med-mannen-min/#findComment-3127260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykke til med prøvingen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Å få orgamse må faktisk læres. Det er noe som kan gå over lang tid og man må jo også ville det. Det vil si at man faktisk setter av tid til seg selv flere ganger i uken der man prøver. Nå finnes det utrolig mange hjelpemidler å få kjøpt, som gjør det lettere å få orgamse, så jeg anbefaler deg å prøve ut flere. Les litt om de forskjellige og se hva som tiltalerr deg. Vibratorer er fantastiske redskaper for å få det til. Du må rett og slett lære deg å leke. Med deg selv. Uten at du nødvendigvis skal oppnå orgasme med det samme. Det å ha ro og være sikker på at ingen forstyrrer deg mens du er i gang, er alfa omega. Ingen klarer å komme om man er stresset. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361425-jeg-har-aldri-f%C3%A5tt-orgasme-med-mannen-min/#findComment-3142528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.