Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre, eller om jeg skal gjøre noe i det hele tatt.

Sendte en mail til en venninne om hun ville finne på noe for over 1 uke siden, har ikke fått noe svar. Jeg vet hun leser eposten sin. Vi har hatt jenvt god kontakt bestandig, men syns vel det siste halve året at hun har blitt sløvere med å svare på mailer. Det gjør ikke så mye, er jo ikke noe krise, vi kan alle glemme det innimellom. Men nå er det lenge siden vi har truffet hverandre, og hun har vært mye opptatt. Spurte henne for en stund siden om vi skulle finne på noe, men hun var booket for et par uker fremover. Helt greit det. Men når jeg nå for en uke siden sender en mail og spør om vi skal finne på noe en helg når hun er ledig hører jeg ikke noe. Er det vits å nevne det for henne? Skal jeg bare drite i det? Hun er blitt sløvere og sløvere, og jeg støtter henne bestandig når hun har problemer osv. Er det for mye å kreve et svar i det minste? Vi er begge voksne, 29 år, og ingen av oss har barn, bare samboere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361600-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange grunner til at folk ikke svarer med det samme.

Kan være at hun ikke hadde tid til å svare med en gang, men tenkte å gjøre det senere, men så glemte hun det.

Det kan være at hun ikke visste når hun hadde tid til å treffe deg, og så var meningen å svare når hun hadde funnet ut av det. Men så glemte hun det, for det var så mye som skjedde hele tiden.

Det kan også være hun er trøtt, sliten eller deprimert og ikke orket å svare. Eller sløv om du vil. Uansett trenger du ikke ta deg nær av det, men prøv å ta kontakt igjen etter ei stund.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361600-r%C3%A5d/#findComment-3129149
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...