Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trist84

Jeg har vært kjæreste med en mann i 1,5 år. På mange måter har vi det helt fantastisk sammen, og jeg elsker han, jeg har aldri følt så sterkt for noen før. Men kjæresten min har en kronisk sykdom som begrenser mye i hverdagen, han er til tider ingen enkel person å være sammen med med (vi bor ikke sammen), han har mange plager og han går på trygd. Jeg jobber i barnevernet og tjener middels bra. Jeg har veldig lyst på barn, men slik som situasjonen er nå er det helt håpløst for han. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre og jeg blir fryktelig deprimert av dette, jeg føler at jeg "kaster bort" tiden min med tanke på at jeg vil ha barn og jeg burde finne en som jeg kan få det og et stabilt liv med, men jeg elsker jo mannen. Noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361666-dette-er-s%C3%A5-vanskelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sandy Smook

Her må du rett og slett vurdere hvor sterkt ønsket ditt om å få barn er i forhold til hvor mye du vil holde på denne mannen. Hvor sansynlig er det at han vil/kan få barn med deg senere? Hvor mye vil du angre/sørge over å ikke få barn om du fortsetter forholdet med denne mannen? Her må du ta et valg, et vanskelig valg.

Velger du å bli hos kjæresten din må du være bevisst på ikke å legge skyld på ham senere i forholdet, om du skal komme til å kjenne på sorgen over å være barnløs. Den sorgen har du i tilfelle "valgt" selv, om du velger kjæresten din nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...