Gjest snakk sammen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg synes du sier mye fornuftig, hun gjør det ikke med lett hjerte det vet jeg. Det er en historie her som jeg ikke vil inn på, men de hendelsene er tilgitt fra min side. Og jeg tok henne tilbake med 100 % varmt hjerte. Det å ha prøvd alt er noe som er vanskelig å si, men det er ikke min sorg nå. Jeg har savnet svar ognærhet, men ønsker ikke annet enn å høre om andre kjenner igjen sorgen over seg selv. Den må jeg leve med og forsøke å komme ut av. Så synes jeg det er vanskelig å bare rømme fra den også uten å ha fått mulighet til å forstå og bearbeide. Men det du skriver her er jo helt innlysende et annet utgangspunkt for hele tråden? Dere skulle jo ha kommunisert for å finne årsaken til at du blir sint, ikke kalle det for aggresjon. Dere kan da ikke ha snakket sammen, og da er det ikke merkelig at du blir sint. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361668-bunnl%C3%B8s-sorg-over-meg-selv-skilsmisse/page/2/#findComment-3129874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg synes du sier mye fornuftig, hun gjør det ikke med lett hjerte det vet jeg. Det er en historie her som jeg ikke vil inn på, men de hendelsene er tilgitt fra min side. Og jeg tok henne tilbake med 100 % varmt hjerte. Det å ha prøvd alt er noe som er vanskelig å si, men det er ikke min sorg nå. Jeg har savnet svar ognærhet, men ønsker ikke annet enn å høre om andre kjenner igjen sorgen over seg selv. Den må jeg leve med og forsøke å komme ut av. Så synes jeg det er vanskelig å bare rømme fra den også uten å ha fått mulighet til å forstå og bearbeide. Det er vanskelig å mene noe uten å kjenne dere, men jeg tror det er vanskelig å gi nærhet til en som kjefter og er sint. Høres ut som en ond sirkel dere har brukt alt for lang tid på, uten å komme noen vei. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361668-bunnl%C3%B8s-sorg-over-meg-selv-skilsmisse/page/2/#findComment-3129876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snakk sammen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det er vanskelig å mene noe uten å kjenne dere, men jeg tror det er vanskelig å gi nærhet til en som kjefter og er sint. Høres ut som en ond sirkel dere har brukt alt for lang tid på, uten å komme noen vei. Hvis hun har gjort noe han har tilgitt og tatt henne tilbake, så kan det vel ikke være så enkelt som det? Det kreves ganske mye innsats for å komme tilbake i et forhold igjenda, og da er det ikke bare trådstarter som ha fått en frustrasjonsproblem :-) Det er det flere av oss som har vært med om. Kanskje TS ikke skal være så opptatt av sitt eget sinne og tilgitt seg selv i stedet? Kanskje hun fortjente det sinnet? Så her kan det være mange svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361668-bunnl%C3%B8s-sorg-over-meg-selv-skilsmisse/page/2/#findComment-3129879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvis hun har gjort noe han har tilgitt og tatt henne tilbake, så kan det vel ikke være så enkelt som det? Det kreves ganske mye innsats for å komme tilbake i et forhold igjenda, og da er det ikke bare trådstarter som ha fått en frustrasjonsproblem :-) Det er det flere av oss som har vært med om. Kanskje TS ikke skal være så opptatt av sitt eget sinne og tilgitt seg selv i stedet? Kanskje hun fortjente det sinnet? Så her kan det være mange svar. Jeg tror ikke jeg skal spekulere videre uten å vite mer enn det som har blitt sagt her. Jeg går ut i fra at det er utroskap han har tilgitt. I tilfelle det er det, vet vi jo ingen ting om årsaken til utroskapen heller og om hans sinne startet før eller etter utroskapen osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361668-bunnl%C3%B8s-sorg-over-meg-selv-skilsmisse/page/2/#findComment-3129882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.