Gjest Huff.. Sliten Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Heia... Tror det er skrevet mye om utroskap her i det siste.... Jeg er ei dame som har vært gift med mannen min i 11 år... Vi har to barn sammen. Problemet er at han er/ var betatt av ei jente (16 år yngre) på jobben. Han påstår at han ikke har noen følelser for henne lengre, men jeg sliter dessverre med å forstå det. Det skal visstnok ikke ha skjedd noe fysisk mellom dem (som mange andre skriver), men det har pågått meldinger, kjøpt gaver, og utrolig mange løgner.. Har også den siste tiden sett at gin har sendt meldinger til mannen min... Jeg får ikke se dem - " det har ikke jeg noe med" . De jobber ganske tett sammen, drar på jobboppdrag, fester i regi jobben osv.. huff.. Problemet er at jeg ikke kommer neg videre... Tenker på dette 24/7.. Han et utrolig lei av dette, for jeg har behov for å prate pm det... Noen som har noen gode råd til meg?? Dette sliter på kroppen min ..!! Problemet mitt er at jeg ikke kommer meg videre. Jeg høster 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361713-utro-hvordan-komme-videre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.