Gå til innhold

Utro?? Hvordan komme videre??

Anbefalte innlegg

Gjest Huff.. Sliten

Heia... Tror det er skrevet mye om utroskap her i det siste.... Jeg er ei dame som har vært gift med mannen min i 11 år... Vi har to barn sammen.

Problemet er at han er/ var betatt av ei jente (16 år yngre) på jobben. Han påstår at han ikke har noen følelser for henne lengre, men jeg sliter dessverre med å forstå det. Det skal visstnok ikke ha skjedd noe fysisk mellom dem (som mange andre skriver), men det har pågått meldinger, kjøpt gaver, og utrolig mange løgner..

Har også den siste tiden sett at gin har sendt meldinger til mannen min... Jeg får ikke se dem

- " det har ikke jeg noe med" . De jobber ganske tett sammen, drar på jobboppdrag, fester i regi jobben osv.. huff..

Problemet er at jeg ikke kommer neg videre... Tenker på dette 24/7.. Han et utrolig lei av dette, for jeg har behov for å prate pm det... Noen som har noen gode råd til meg??

Dette sliter på kroppen min ..!!

Problemet mitt er at jeg ikke kommer meg videre. Jeg høster

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361714-utro-hvordan-komme-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han gjør ikke noe for at du skal komme deg videre. Han har null respekt for deg og fortsetter kontakten med denne kvinnen etter det jeg forstår på innlegget ditt.

Da synes jeg du skal ta ut separasjon og forlange mekling. Vis han at han ikke kan behandle deg som en dørmatte uten at det får konsekvenser.

Ikke sitt stille og la ham avgjøre hva ekteskapet deres er verdt!

petter smart

Hadde han hatt respekt for deg hadde han vist deg alle meldinge du ønsket å lese. For å kunne bygge opp igjen tilliten. Han hadde kuttet all unødvendig kontakt med denne jenta og ikke vært alene med henne under noen omstendigheter. Hvis mulig ville han sørget for at de ikke fortsatte å jobbe sammen.

Gjest Elextra

Første bud for å opparbeide seg full tillitt etter et tillitsbrudd er total åpenhet. Det kjenner jeg til at flere samlivsterapeuter også har sagt.

Er han ikke villig til å vise deg full tilltt, det vil da gjelde tilgang til både telefon, PC og hva som ellers skulle være aktuelt, levner jeg forholdet liten sjanse, dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...