Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg syns synd på de stakkarene som får beskjed om att de skal bruke masse glidemiddel og være forsiktige med en finger først..

Jeg er homo, men jeg har veldig sjeldent analsex..

Men tricket er å bruke litt spytt, bare bruk litt spytt på pikken og rundt hullet, og kjør på.. Spytt er varmt og dermed blir du avslappet..

Blant annet, bruker du mye glidemiddel øker sjansen for att pikken skal komme igjen i en annen farge, fordi dritten blander seg med glidemiddelet, og det er ikke så delikat..

Derfor bruk litt spytt, men ikke mye!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36172-analsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Analsex uten forutgående forsiktig, gradvis åpning og glidemiddel tror jeg er mest egnet for viderekommende. Mange kvinner har skrevet på DOL om at de har utelukkende negative opplevelser med analsex. En årsak er sannsynligvis at de har hatt en partner som ikke har tatt tilstrekkelig hensyn mht. forsiktig åpning, partnere som heller ikke har vært klar over at det ikke foregår noen naturlig smøring. Glidemiddel må selvsagt varmes opp til kroppsvarme før det påføres. Deretter kan spytt fungere som ekstra påfyll. Men smaken er bokstavelig talt som baken, den er…

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36172-analsex/#findComment-138505
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...