Gå til innhold

Ekstremt Håravfall

Anbefalte innlegg

Gjest Martinnnnnnn

hei.

I sommer merket jeg noe rart. Etter jeg hadde fønt meg, så lå det mellom 100-300 hårstrå i vasken. Dette holdt på i noen (et par) måneder, frem til det ga seg helt.

Nå, ved nyttårstider begynte helvette igjen. Det er like ille igjen. Det virker derfor som at det er sesongrelatert.

Jeg hadde akseptert å ha håravfall når jeg blir 30, men jeg er bare 18. Hovedproblemet er psyken. Det hender at jeg dropper skolen, siden jeg føler at jeg er så skallet.

Det skal sies at den eneste gangen jeg føler at jeg mister unormalt mye hår er når jeg har dusjet.

Noen som har opplevd dette eller vet noe som hjelper?

Håper på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361723-ekstremt-h%C3%A5ravfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Høstløv

''Jeg hadde akseptert å ha håravfall når jeg blir 30, men jeg er bare 18. Hovedproblemet er psyken. Det hender at jeg dropper skolen, siden jeg føler at jeg er så skallet. ''

Dette er genetisk betinget. Nevøen min har barbert seg snauskallet fordi han er blitt tynnhåret på issen og han er bare 19 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...