Gå til innhold

Hva skriver man i en kontaktannonse?

Anbefalte innlegg

Gjest evig takknemlig om noen gidder :-)

Er så dårlig i å formulere meg...

Har en mor på 60 som gjerne vil ha seg en mann, hun er enke og har vært det i noen år,

men hun får liksom aldri ut fingern til å finne seg noen.. ikke er det lett å finne noen i hennes omgangskrets...

Så vi har snakket om kontaktannonse, men hun vet ikke hva hun skal skrive der.

Hva ville dere ment var god "reklame"...

og hvor mye kan hun skrive liksom, hun vil ikke skrive så mye at naboene avslører hvem det er liksom.

Og formuleringen...

hvordan begynne...

Glad enke passer vel ikke... man er jo enke, man skal vel ikke være glad?

Sprek 60åring? Men da forventer man vel at hun trener osv, noe hun ikke gjør.

Men hun er ungdommelig for alderen... kanskje skrive noe om det?

Noen som kan formulere en liksomannonse for en 60 år gammel ungdommelig enke så jeg har en ide å gå ut fra?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361731-hva-skriver-man-i-en-kontaktannonse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriv litt om hvordan hun er som person. Bruk ord som "lett til sinns, positiv, glad, spontan, impulsiv..." Beskriv hennes hverdag og interesser, om så det er å lese, slappe av eller gå en søndagstur. Hva hun ønsker seg, hva hun ser for seg av et samliv. Hva hun savner...

"liker turer i skog og mark, peiskos og savner en armkrok" er vel litt standard og klisje etter hvert...? :)

lykke til!

Skriv litt om hvordan hun er som person. Bruk ord som "lett til sinns, positiv, glad, spontan, impulsiv..." Beskriv hennes hverdag og interesser, om så det er å lese, slappe av eller gå en søndagstur. Hva hun ønsker seg, hva hun ser for seg av et samliv. Hva hun savner...

"liker turer i skog og mark, peiskos og savner en armkrok" er vel litt standard og klisje etter hvert...? :)

lykke til!

''Beskriv hennes hverdag og interesser, om så det er å lese, slappe av eller gå en søndagstur.''

Var det ikke en dame på 60 år det var snakk om her? Siste jeg hørte om ei dame på 60 var at hun brukte seniluka til å dra til Spania på flamenco-kurs! :o) Jeg tror ikke den gjennomsnittlige 60-åring har som interesse å slappe av og rusle søndagstur...

Gjest Nickløsheletiden

''Beskriv hennes hverdag og interesser, om så det er å lese, slappe av eller gå en søndagstur.''

Var det ikke en dame på 60 år det var snakk om her? Siste jeg hørte om ei dame på 60 var at hun brukte seniluka til å dra til Spania på flamenco-kurs! :o) Jeg tror ikke den gjennomsnittlige 60-åring har som interesse å slappe av og rusle søndagstur...

''Jeg tror ikke den gjennomsnittlige 60-åring har som interesse å slappe av og rusle søndagstur.''

Hva gjør du når du sitter forran pc`n nå? Slapper du ikke av ? ;-)

candyqueen_83

Det har jeg som 27 åring ;O)

Gjest Høstløv

Veldig mange går søndagstur her i bygda, det er ikke alle som absolutt må ut i skog og mark for å komme på tur. Vi bor tett ved en yndet turvei og i godt søndagsvær ser vi unge i alle aldre rusle runden på 7 - 8 kilometer.

Favorittfritidsbeskjeftigelsen min er å lese bøker.

Annonse

Gjest segunda

Om dama dro til Spania en uke på flamencokurs så må hun ha hverdag også. Hun danser neppe flamenco alle helger fra hun står opp til hun legger seg;-)

Venninna mi som blir åtti til sommeren begynte å spille fløyte da hun pensjonerte seg for snart tyve år siden. Hun har sluttet nå etter å ha deltatt i utallige konserter. Nå spiller hun bridge to til tre ganger i uken, korresponderer med venner verden over, reiser fremdeles en del, ser mye på tv, drar i opera, konserter og teater.

Jeg har kjent henne i tolv år og hun er fremdeles veldig sprek etter alderen selvom jeg ser enorm forskjell.

Gjest Elextra

''Jeg tror ikke den gjennomsnittlige 60-åring har som interesse å slappe av og rusle søndagstur...''

Hvorfor ikke? Det tror jeg folk i alle aldre kan like. Jeg også.

''Jeg tror ikke den gjennomsnittlige 60-åring har som interesse å slappe av og rusle søndagstur...''

Hvorfor ikke? Det tror jeg folk i alle aldre kan like. Jeg også.

Jeg får ordlegge meg bedre skjønner jeg - "Jeg tror ikke den gjennomsnittlige 60-åring har som hovedinteresser å slappe av og rusle på søndagstur". Jeg tipper de fleste har litt mer å ta seg til enn det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...