Gå til innhold

Jeg er svak..

Anbefalte innlegg

Gjest svake menneske

Etter å ha brukt flere måneder på å komme over eksen, gikk jeg med på å møte han igjen for å snakke ut osv.. Det var mye hyggeligere enn jeg hadde regnet med, husket plutselig hvorfor vi hadde blitt sammen og ikke bare hvordan han behandlet meg på slutten og hvordan det var å komme på 2. plass i livet hans..

Etter et par glass endte det selvfølgelig med at jeg ble med han hjem selv om det var det siste jeg hadde tenkt:(

hvorfor gjør jeg dette mot meg selv? Jeg VET jo at han ikke er bra for meg, at det av div praktiske årsaker heller aldri kan bli oss to osv.. Heldigvis var jeg sterk i går å sa jeg ikke ville sove hos han igjen, stolt av det, men hvorfor er jeg så lei meg da? Jeg som hadde kommet videre å begynt å treffe en ny mann som faktisk behandler meg bra. UFF.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361891-jeg-er-svak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...