Gjest Lei av mensen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hei. Jeg er en 21 år gammel jente, som er i et forhold og ikke har hatt flere sexpartnere. Så vidt jeg kan huske har jeg alltid hatt regelmessing menstruasjon. Jeg har gått på samme p-piller (yasminelle 28) i over ett år nå, men har gått på to andre merker før dette. (Men byttet på grunn av at jeg fikk hyppigere migrener). Både før og etter jeg begynte på disse p-pillene har jeg ikke merket noe forskjell i menstruasjonssyklusen eller med selve blødningene. De siste tre månedene har jeg fått blødning (virker som om det er vanlig menstruasjon) ganske nøyaktig en uke før jeg egentlig skal få det. Og det varer i ganske nøyaktig to uker. Jeg har aldri glemt å ta en pille, og tar de alltid om morgenen når jeg står opp. Tidligere har jeg aldri hoppet over sukkerpillene. Men den første gangen dette skjedde hoppet jeg over sukkerpillene i tro om at jeg ville slippe "dobbel" mens, men blødde likevell i to uker. (Altså mens jeg tok hormonpillene). De to neste gangene tok jeg alle pillene som jeg skulle, sukkerpillene også. Siden dette fortsatte kontaktet jeg fastlegen min, som virket overbevisst om at dette måtte være klamydia. Jeg tok en test og fikk negativt svar, og for å være på den sikre siden testet jeg meg ennå en gang. Jeg spurte hva jeg kunne gjøre og hva dette kunne komme av, men fikk i grunn ikke noe svar på noen av delene. For det første begynner det å bli ganske slitsomt å ha menstruasjon like ofte som jeg ikke har det. Og for det andre ble jeg rimelig stresset av at legen min ville ha meg inn samme dag (vanligvis må jeg vente et par uker for å få time), og av at han fikk det til å høres ganske unormalt ut. Jeg håper på at du kan gjøre meg litt klokere på hva dette kan skyldes og hva jeg kan gjøre med det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/362037-uregelmessig-bl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis35 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg har begynt på cerazette og har ikke sett mensen siden,kanskje du skal bytte merke? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/362037-uregelmessig-bl%C3%B8dning/#findComment-3149216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.