Gå til innhold

Flørt på arbeidsplassen

Anbefalte innlegg

Gjest liv i kroppen min

Oi, det skjer. Meldingene via communicatoren blir stadig hot'ere. Han er tent på meg, og hele kroppen min brenner.

Ute i korridorene og i kantina har vi maska på.

Han forteller at ekteskapet har vært "dødt" ei stund. Eg vet dette er feil, feil, feil. Men eg klarer ikke å la være..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362046-fl%C3%B8rt-p%C3%A5-arbeidsplassen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kayia

Ok. Håper bare dere holder partnerne informert om at dere flørter (evt ligger med andre) på si, slik at også de kan få oppleve litt liv i kroppen. Om dere mener det er ok å spe på med litt morro utenfor heimen i en slunken periode er det grådig å bare tillate dette for egen del.

Syns

Annonse

Gjest luftslott

Bullshit. Du klarer helt fint å la være om du vil, men det vil du ikke. At du er singel betyr ikke at det er mindre feil av deg å være delaktig i hans utroskap. Husk at når han er ferdig med deg og har fått det han vil ha, skal dere fortsatt jobbe sammen.

Mener han alvor med deg, får han avslutte ekteskapet før dere går videre. Vil han ikke det, må du være den som går.

Les noen av sakene som er skrevet her inne av koner som vet mannen holder på med noen på jobben. Vil du virkelig gi henne det helvetet?

nei, for jeg er singel.... Ja, jeg vet dette er helt "out of line".

Og du er fremdeles ikke fritatt for ansvar. Selv om du tror det selv fordi du er singel. Man bør ha respekt for sine medmennesker, for hvis ikke kan det fort komme tilbake og bite deg i ræva!

Gjest Gjøkeniburet

Oi, at du tør skrive dette her inne :-) Modig gjort, for nå får du høre det.

Når det er sagt.

Vel, er det så dødt hjemme som han vil ha det til, så bør du vente til han er ferdig med å avklare det forholdet på en ordentlig måte.

Dette gjør at hans partner også kan gå videre i livet.

Det finnes massevis av eksempler på de du nettopp beskriver, og som ender slik :

Dere hekker og koser dere verre. Det blir oppdaget. De blir styr i heimen hos han.

Han kryper tilbake til sin fru, og ber på sine knær om tilgivelse.

Den tapende part er du.

Gjest Hulderen

Oi, at du tør skrive dette her inne :-) Modig gjort, for nå får du høre det.

Når det er sagt.

Vel, er det så dødt hjemme som han vil ha det til, så bør du vente til han er ferdig med å avklare det forholdet på en ordentlig måte.

Dette gjør at hans partner også kan gå videre i livet.

Det finnes massevis av eksempler på de du nettopp beskriver, og som ender slik :

Dere hekker og koser dere verre. Det blir oppdaget. De blir styr i heimen hos han.

Han kryper tilbake til sin fru, og ber på sine knær om tilgivelse.

Den tapende part er du.

Eller enda verre: Kona velger å kaste ut idioten, så stakkars trådstarter får en utro løynhals i fanget. Som hun aldri vil vite hvor hun har.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...