Gjest Novembermom Skrevet 4. oktober 2001 Del Skrevet 4. oktober 2001 Ja og nei, hun tar vel ikke over styringa direkte, men indirekte, en dag i sommer ringte kona til sin mor og spurte om det var greit at vi gikk i dyreparken med ungene, eller om MOREN hadde andre planer (for oss) den dagen. Fytti helvete å forbanna jeg ble da !!!!!!!!! Ellers bestilte de danmarkstur i 1 uke med hele slekten, uten at jeg ble tatt med på råd på forhånd. 1 søndag i fjor gadd jeg ikke gå i selskap, da vi hadde vært der hele dagen før, da sa hun til moren at hun ikke visste hva jeg skulle den dagen, og at jeg ikke gadd å komme, selv om hun visste at jeg skulle på kamp. Er helt enig i at hun er umoden, rett og slett en fjortis fra tid til annen. Svigermor er garantert skyld i at dette går til helvete !! Jeg tror nok jeg kaster henne ut i dag. Hvis du snakker om å kaste ut din kone, så tror jeg ting bare vil bli verre. Jeg synes nugnif skrev mange gode forslag. Ommøbler tilbake, ta bildet ned igjen, si et stort, klart og tydelig NEI neste gang dere skal være med svigermor og ikke bry deg om noen av dem blir sur og gretten. Men det er jo selvfølgelig lett for meg og si det, som ikke er i samme situasjon. Uansett, din kone har plikt til å ta hensyn til dine ønsker og. Vil du ikke, så vil du ikke og det må hun og svigermor bare godta. Hvorfor ikke planlegge noe i helgen uten sivgermor? Ta ut kontakten til telefonen når dere legger dere Fredag kveld og la den stå sånn hele helgen ( hvis det ikke er noen viktige telefoner du venter på ). Det er kanskje litt barnslig, men det er jo en måte å unngå svigermor på. Få et hemmelig telefonnr hvis du vil det. Og si klart i fra til din kone at denne helgen så SKAL dere gjøre noe uten svigermor uansett hva din kone sier. Dette hadde vært noe jeg ville ha gjort hvis min svigermor hadde vært likedan. Alle har rett til privatliv og det er ikke noe som sier at man må på død og liv være sammen med noen hver eneste dag. Jeg kan ikke gjøre annet enn å synes forferdelig synd på deg. Dette er ikke normalt. Det virker som om svigermoren din har en veldig trang til å bare må styre deres liv og deres fritid for hennes personlige vinning. Uff, nei, det er ikke bare bare å få svigermor med på kjøpet, men et sted må grensen gå for det blir verre. Håper du kommer det ut av dette en eller annen gang eller at svigermor og konen din tar litt til fornuft før det er for sent, men det kan vel du se langt etter, tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36206-svigermor/page/2/#findComment-138848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.