Gå til innhold

Kjærestens oppførsel

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg gir rett og slett opp dette :(

Da vi ble sammen, holdt min nåværede kjæreste meg på god avstand litt over et år.

Han reiste gjerne på fest i helgene, uten å invitere meg med

Han byttet vekk helg, slik at vi fikk ulik frihelg m/barn

Han reiste på konserter, uten å be meg med

Den dag i dag (etter 2 år) har vi ennå ikke vært ute sammen på hjemstedet vårt.

Henne han var sammen med før meg, var han ute med så og si hver helg.. -fordi hun ville det.

Han ignorerer mine forslag til å gå ut.

Jeg fatter ikke at jeg ikke ga ham opp i starten, men det var noe som sa meg at jeg ville ha den mannen. Jeg er fryktelig glad i ham, men forstår ikke dette.

Han sier han holdt meg på avstand for å ikke bli såret igjen.

Han sier han ikke vil gå ut med meg, fordi han koser seg sammen med meg hjemme..

Henger dette på greip??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362081-kj%C3%A6restens-oppf%C3%B8rsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Karco

Er dere offisielt kjærester? Vet vennene hans at dere er sammen? Alle?

Ser for meg at han her er en skikkelig flørtepus, som ikke vil at folk skal vite at dere er sammen fordi han vil leve "singellivet" ute på byen. Og så er du god å ha i sofakroken "dagen derpå", særlig hvis han ikke fikk noen bekreftelser andre steder.

Det er ikke meningen å såre deg ved å skrive dette. Bare min tolkning av det du beskriver og jeg nevner det fordi jeg desverrre har vært en like drittsekk selv av en kjæreste noen år tilbake. Jeg lot være å fortelle omgangsvenner at jeg hadde kjæreste hjemme, slik at jeg kunne flørte og søke bekreftelser som før ute på byen...:-(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...