Kvenen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hei:) er en 41 årig mann som har hvert igjennom 8 ryggopperasjoner iløpet av 8 år. Har i løpet av de siste 3 årene gått på enorme mengder smertestillende grunnet en ødelagt nerve i ryggen, som volder meg store smerter i venstre ben. nerven som er ødelagt er L5. Første året av de siste 3 årene gikk jeg på oxycontin. spiste da 100 tabletter a 20 mg i uken. Da jeg sluttet etter en enorm kamp med disse, fikk jeg selvfølgelig en dobbel ryggopperasjon som inbefattet 8 uker på sykehus med ketorax som smertelindring. Etter hjemkomst ble jeg opplært i å sette intramuskulære injeksjoner hjemme. Dette resulterte i et enormt forbruk av ketorax i de siste 2 årene. Brukte 50 ampuller a 5 mg hver 14 dag. Nok en gang har jeg alene sluttet med dette, å går nå på 300 mg nobligan depot om dagen. Er nå 3 mnd siden jeg sluttet med ketorax, å opplever nå de siste dagene at jeg føler meg enormt ruset å ute av kroppen opplevelse. Er litt urolig for dette, å lurer på om noen har erfaringer å dele, eller har vert i tilsvarende situasjon. på forhånd takk:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/362142-ettervirkning-av-langtidsbruk-av-ketorax/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fra syk til friskere:) Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hei. Har hørt at når man trapper ned på medisiner (til tross for at det er lenge siden) så kan man i perioder oppleve at man føler seg ruset uten å ha tatt slike medisiner. Dette er en form for abstinens etter langtidsbruken av ketorax. Det kan også være at doseringen på Nobligan pr nå er for sterk. Nobligan retard (depot) utgis også i 100mg, og kan jo med fordel prøves. Regner med at dette har sammenheng med ketoraxmedisineringen og ønsker deg lykke til. Sannsynligvis ville du følt deg "normal" igjen, om du tok ketorax ( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/362142-ettervirkning-av-langtidsbruk-av-ketorax/#findComment-3136717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.