Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fjernet en føflekk på innsiden av låret for 8 dager siden. Såret ble sydd med tre sting. Fikk beskjed om å ha bandasje over, og at stingene kunne fjernes etter 10-14 dager. Jeg tåler dårlig tapen på slike bandasjer, og nå klør både tapen og stingene mye. Kan jeg forsøke å fjerne stingene nå selv mon tro, eller må jeg vente?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362160-n%C3%A5r-kan-jeg-fjerne-stingene/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest winda

Har du sett på såret og om det ser grodd ut? Hvis det ser ut som det har grodd kan du evt fjerne tapen, men la stingene være et par dager til? Vet jo ikke hvor du har disse stingene, men arret blir nok penere om du greier å ha stingene der til såret har grodd skikkelig.

Har du sett på såret og om det ser grodd ut? Hvis det ser ut som det har grodd kan du evt fjerne tapen, men la stingene være et par dager til? Vet jo ikke hvor du har disse stingene, men arret blir nok penere om du greier å ha stingene der til såret har grodd skikkelig.

Takker. Jeg tok stingene etter 10 dager. Det var i følge hun som tok dem litt tidlig i forhold til hvordan såret så ut, men jeg måtte bare få tatt dem. Tåler ikke noen av de typene de tape som finnes i bandasjer, så etter 10 dager var jeg full av sår rundt operasjonssåret - etter bandasjene, og det klødde veldig. Da fikk heller arret bli litt styggere kom jeg til :o)

Gjest Håper det går bra da

Takker. Jeg tok stingene etter 10 dager. Det var i følge hun som tok dem litt tidlig i forhold til hvordan såret så ut, men jeg måtte bare få tatt dem. Tåler ikke noen av de typene de tape som finnes i bandasjer, så etter 10 dager var jeg full av sår rundt operasjonssåret - etter bandasjene, og det klødde veldig. Da fikk heller arret bli litt styggere kom jeg til :o)

Trenger da ikke ha på bandasje selv om stingene fremdeles er i..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...